Baldur’s Gate 4 در حال توسعه و در حالت نیمه قابل پخش بود قبل از اینکه لاریان پروژه را لغو کند

Baldur’s Gate 4 در حال توسعه و در حالت نیمه قابل پخش بود قبل از اینکه لاریان پروژه را لغو کند

استودیو لاریان چند ماه پیش به صراحت اعلام کرد که بازی بعدی آنها در قلمروهای فراموش شده قرار نخواهد گرفت، اما سازنده به دلایلی قبل از لغو پروژه، کار روی Baldur’s Gate 4 را آغاز کرده بود.

صحبت کردن با گیمر رایانه شخصی، Swen Vincke، مدیرعامل Larian فاش کرد که استودیو در ابتدا به روی ایده بیشتر Baldur’s Gate باز بود، زیرا آنها پس از انتشار سومین ورودی این مجموعه در وضعیت آسیب‌پذیری قرار داشتند. وینکه گفت: «بنابراین اگر کاری فوق‌العاده موفق باشد، بدیهی است که همه از شما می‌پرسند، «چه زمانی می‌خواهید مورد بعدی را بسازید؟». “و هنگامی که شما به عنوان یک توسعه دهنده، از این غار کوچک بدبختی بیرون می آیید که ساعت های زیادی در آن نشسته اید، در حالی که کار خود را تمام می کنید، آسیب پذیر هستید.” /p>

در ابتدا، لاریان به کار روی Baldur’s Gate 4 ادامه نداد، بلکه به توسعه سومین ورودی سری ادامه داد، زیرا این آسان‌ترین مسیر برای طی کردن در نظر گرفته می‌شد، زیرا آنها موتور و هر چیز دیگری داشتند. در حال حاضر برای ایجاد محتوای بیشتر. به دلیل اینکه دستگاه تولید هنوز گرم بود، پیشرفت سریع بود، اما در نهایت، این پروژه به عنوان یک بازی جدید تغییر یافت، زیرا Vincke و تیمش احساس نمی‌کردند که کار بر روی این توسعه برای سه سال ارزشش را داشته باشد. با این حال، زمانی که پروژه تبدیل به Baldur’s Gate 4 شد، همین اتفاق افتاد و زمانی که ایده لغو پروژه به میان سازندگان مطرح شد، اتفاق نظر بر این بود که ادامه دهیم. متأسفانه، به نظر می رسد که ما واقعاً از دست می دهیم، زیرا دروازه 4 Baldur در حالت نیمه قابل بازی بود و طبق گفته Vincke، بازیکنان واقعاً آن را دوست داشتند.

Baldur’s Gate 3 اکنون بر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری S در دسترس است. می توانید با مراجعه به بررسی.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل