Destiny 3 هرگز در حال توسعه نبود. به گفته اینسایدرز، Bungie اکنون توسط رئیس استودیو پلی استیشن اجرا خواهد شد

Destiny 3 هرگز در حال توسعه نبود. به گفته اینسایدرز، Bungie اکنون توسط رئیس استودیو پلی استیشن اجرا خواهد شد

دنبال کردن اخراج Bungie اخبار< /a>، چندین شخص داخلی به‌روزرسانی‌هایی را در مورد پروژه‌های خود ارائه کرده‌اند که با Destiny 3 شروع شده است. طبق جیسون شرایر از بلومبرگ، منابعی در Bungie تأیید کردند که Destiny 3 در واقع هرگز در حال توسعه نبود، با وجود شایعات برعکس است. این استودیو برای مدتی یک پروژه اسپین آف با کد Payback را آزمایش کرد، اما در نهایت قبل از آخرین دور اخراج ها متوقف شد.

Bungie در عوض به پشتیبانی از Destiny 2 ادامه خواهد داد، اما به گفته یکی دیگر از منابع داخلی، جف گراب، این کار را به شیوه ای متفاوت انجام خواهد داد. در خلال صبح‌های بازی آشفته گراب، این خودی نیز خروج چهره‌های مهمی مانند لوک اسمیت و مارک نوزورثی را تایید کرد:

این پروژه دیگر، به نام Payback، توسط لوک اسمیت و مارک نوزورثی نظارت می شد. این چیز جدید قرار بود تجربه جدید Destiny باشد، اتفاق بزرگ بعدی برای Destiny، اما به طور خاص Destiny 3 نیست. Luke Smith و Mark Noseworthy دیگر در Bungie نیستند. آنها رها شدند. بازپرداخت در قفسه است و استراتژی اکنون این است، بیایید Destiny 2 را بگیریم و به جای بسته‌های توسعه سالانه که قبلا انجام داده‌اند، بسته‌های تجربه کوچک‌تر، کوچک‌تر، کوچک‌تر و چیزهای کوچک‌تر را می‌سازیم. دو بسته تجربه کوچکتر در آینده وجود خواهد داشت.

این تغییر استراتژی توسط تأیید شد یکی دیگر از افشاگران Destiny، که گفت 2 DLC و دو فصل در سال با روایت فصلی، یک حلقه فصلی و دو رویداد رالی وجود خواهد داشت.

طبق گفته جف گراب، Bungie اساساً توسط هرمن هالست، رئیس استودیو پلی‌استیشن اجرا می‌شود و استقلال شناخته‌شده قبلی خود را پس از خرید توسط Sony.

این فرآیند اساساً برای حذف استقلال آنها شروع شده است. آنها دیگر به عنوان یک استودیوی مستقل زیر نظر سونی فعالیت نخواهند کرد. آنها مانند سایر استودیوهای جهانی پلی استیشن تحت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت خواهند بود و هرمان هالست مانند بقیه استودیوهای سونی بر استودیو نظارت می کند.

فراتر از پشتیبانی Destiny 2، Bungie همچنان بر روی ماراتن تمرکز دارد< /a> به عنوان یک بازی تیراندازی رقابتی و فرنچایز سوم راه اندازی مجدد شود که در کنار استودیو پلی استیشن توسعه خواهد یافت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل