Hedera Hashgraph در میان مشکلات اکوسیستم با قیمتی کلیدی می رسد

Hedera Hashgraph در میان مشکلات اکوسیستم با قیمتی کلیدی می رسد

هدرا هشگراف طی پنج روز گذشته رکود قابل توجهی را تجربه کرده است و در میان چالش های اکوسیستم به سطح حمایتی حیاتی رسیده است.

قیمت هدرا هشگراف (HBAR) بسیار بالا بوده است فروش پس از افزایش به 0.1825 دلار در ماه آوریل. 65 درصد سقوط کرده است و در پایین ترین سطح خود در سال جاری شناور است.

چالش‌های اکوسیستم Hedera

مبارزات اخیر Hedera ناشی از چالش‌های درون اکوسیستم آن است، به‌ویژه در زمینه‌های کلیدی مانند بازی و امور مالی غیرمتمرکز.

در حالی که هدرا یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال است، اما در مقایسه با همتایان بزرگتر خود مانند سولانا، اکوسیستم نسبتاً کوچکی دارد (SOL) و Arbitrum (ARB). در فضای DeFi، Hedera دارای کل ارزش قفل شده فقط 58 میلیون دلار است. و 6 dApps 

SaucerSwap، بزرگترین صرافی غیرمتمرکز آن، کمتر از 60 میلیون دلار دارایی دارد، در حالی که Stader دارایی های سهامدار 29 میلیون دلاری و ارزش بازار استیبل کوین 10 میلیون دلاری دارد.

در مقابل، Tron (TRX) 8.13 میلیارد دلار دارایی، 58 میلیارد دلار در استیبل کوین و 2.2 میلیون آدرس فعال دارد. سولانا، زنجیره مهم دیگر، دارای 1.23 میلیون آدرس و 3.4 میلیارد دلار دارایی است. 

هدرا هشگراف موفق شده است بسیاری از شرکت‌های مطرح را در شورای مدیریت خود حفظ کند. برخی از برجسته ترین اعضا عبارتند از IBM، Nomura، Deutsche Telekom، Mondelez و ServiceNow. 

برخی از این شرکت‌ها در حال توسعه راه‌حل‌های سازمانی با استفاده از فناوری Hedera هستند. به عنوان مثال، Arbrdn، یک شرکت مالی با بیش از 496 میلیارد پوند دارایی، در حال کار بر روی دارایی توکن شده مشابه BUIDL یا FOBXX فرانکلین تمپلتون است.

Australian Payments Plus نیز کار بر روی راه حل برای تسهیل انتقال پول با استفاده از فناوری Hedera. با این حال، اکثر اعضای شورا برخی از پروژه های Hedera خود را اعلام نکرده اند. 

قیمت هدرا هشگراف به یک سطح ساخت یا شکست نزدیک شده است

هدرا هشگراف | نمودار بر اساس TradingView

توکن HBAR Hedera در ماه ژوئن زمانی که میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 200 روزه یک متقاطع نزولی ایجاد کرد، یک الگوی متقاطع مرگ را تشکیل داد. این الگو اغلب به کاهش بیشتر اشاره دارد و توضیح می دهد که چرا HBAR از آن زمان تا کنون 25 درصد کاهش یافته است.

HBAR در نزدیکی سطح حمایت بحرانی در 0.061 دلار معامله می شود که نشان دهنده پایین ترین نقطه معامله در ماه جولای است. شکستن زیر این سطح می‌تواند نشانه نزولی بیشتر باشد و الگوی نمودار دوپایین صعودی را باطل کند. سطح کلیدی بعدی برای تماشا 0.045 دلار خواهد بود که پایین ترین نقطه آن در اکتبر سال گذشته است که نشان دهنده کاهش 27 درصدی نسبت به سطح روز پنجشنبه است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل