SEO Arts الکترونیک در گفتگو با SAG-AFTRA برای رسیدن به معامله

SEO Arts الکترونیک در گفتگو با SAG-AFTRA برای رسیدن به معامله

SAG-AFTRA در اعتصابات بسیاری شرکت کرده است، از اعتصاب برای حقوق کسانی که در هالیوود کار می کنند تا کسانی که در صنعت تلویزیون کار می کنند. این بار تفاوتی ندارد و SAG-AFTRA اکنون برای کسانی که در صنعت بازی هستند قابل توجه است. از 25 ژوئیه 2024، SAG-AFTRA در اعتصاب است، جایی که تمام پروژه های دارای بازیگران در آنها که کمتر از یک سال در حال توسعه بوده اند، دیگر به بازیگران دسترسی نخواهند داشت. این تا زمانی که توافقی در مورد استفاده از هوش مصنوعی حاصل شود ادامه خواهد داشت.

اعضای اتحادیه SAG-AFTRA پس از بیش از یک سال و نیم مذاکره دوباره در اعتصاب هستند. در حالی که آنها پیشرفت حاصل شده را انکار نمی کنند، چندین شرکت بازی های ویدیویی به مبارزه با اتحادیه ادامه می دهند. به طور خاص، استفاده از هوش مصنوعی در بازی‌های ویدیویی خود و محافظت از بازیگران در برابر شکل‌گیری هوش مصنوعی یا حتی جایگزینی کامل توسط هوش مصنوعی. در حالی که اکثر شرکت‌های بزرگ بازی‌های ویدیویی حتی به استفاده از هوش مصنوعی مانند این فکر نمی‌کنند، برخی از شرکت‌ها شروع به آزمایش آب با استفاده از هوش مصنوعی در هر ظرفیتی کرده‌اند.

در حالی که آنها اکنون فعالانه اعتصاب می کنند، بعید است که صنعت بازی های ویدیویی اثرات اعتصاب مداوم را برای مدتی ببیند، زیرا برای مدتی با اعتصاب هالیوود مشهود نبود. با این حال، اگر شرکت‌های بازی‌های ویدیویی مایل به برآورده کردن خواسته‌های SAG-AFTRA نباشند، مردم می‌توانند انتظار تاخیرهای بیشتری را در آینده داشته باشند.

اعتصاب هالیوود که SAG-AFTRA هماهنگ کرده بود به مدت 118 روز انجام شد و به نظر می رسد صنعت بازی های ویدیویی به شدت در تلاش است تا از تکرار آن جلوگیری کند. اندرو ویلسون، مدیر اجرایی الکترونیک آرتز، در طی ارائه‌ای به پرسش‌هایی پاسخ داد که در آن نتایج خود را برای گزارش کردند. سه ماهه اول سال مالی.

در پاسخ به سؤالات، اندرو ویلسون به مردم اطمینان داد که حمله SAG-AFTRA هیچ تأثیری بر عملیات آنها در کوتاه مدت نخواهد داشت. او همچنین اشاره کرد که در حال مذاکره با آنها است.

“ما متعهد هستیم که با حسن نیت به مذاکره ادامه دهیم و امیدواریم طرفین بتوانند به سرعت مسائل ما را در میز مذاکره حل کنند. اما هیچ تاثیر کوتاه مدت قابل توجهی بر EA پیش بینی نمی کنیم.” علاوه بر این بیانیه، ویلسون افزود: “این یک وضعیت خاص EA نیست، این یک وضعیت خاص صنعت است، و ما با پشتکار در حال کار برای مذاکره روی میز هستیم.”

برخی از قراردادهای از قبل موجود EA از اعتصاب SAG-AFTRA مستثنی هستند، مانند قرارداد Grand Theft Auto VI. این به این دلیل است که بازی قبل از دسامبر 2023 در حال توسعه بود، به این معنی که توسعه بازی می‌تواند بدون مجازات ادامه یابد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل