Enshrouded پشتیبانی FSR 3، اصلاح‌کننده‌های سختی و موارد دیگر را اضافه می‌کند

Enshrouded پشتیبانی FSR 3، اصلاح‌کننده‌های سختی و موارد دیگر را اضافه می‌کند

Developer Keen Games از انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ جدید برای هدف RPG اکشن بقا درپوش. «بازگشت به کفن» پشتیبانی از AMD FSR 3 را اضافه می کند که از FSR 2 ارتقا یافته است، اگرچه باید روشن شود که هیچ فریمی (هنوز) وجود ندارد. آنها فقط FidelityFX Super Resolution را به آخرین نسخه به روز کردند، بنابراین کیفیت آن را بهبود بخشیدند.

از نقطه نظر گیم پلی، نکته برجسته به روز رسانی اضافه شدن چندین اصلاح کننده سختی است که به شما امکان می دهد تجربه Enshrouded خود را سفارشی کنید. توسعه دهندگان چهار تنظیمات استاندارد را تنظیم کرده اند:

  • پیش‌فرض: این مشکل همچنان به‌عنوان خط پایه وجود دارد و تنظیم توصیه‌شده برای بازیکنانی که برای اولین بار حضور دارند، خواهد بود.
  • آرام: تعداد دشمنان را کاهش می دهد و منابع و غارت بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. یک حالت عالی اگر به ساختن پایگاه و ماجراجویی سبک دل علاقه دارید.
  • سخت: تعداد دشمنان را افزایش می‌دهد و آنها را تهاجمی‌تر می‌کند تا تجربه مبارزه سخت‌تری به شما بدهد.
  • بقا: برای کسانی که به دنبال مجازاتی با مکانیزم های بقای اضافی در بالای دشمنان تهاجمی تر هستند.

علاوه بر این، بیش از 30 تنظیمات فردی را می‌توان به تنظیمات ترجیحی بازیکن تغییر داد، از آسیب دشمن به سلامت رئیس، مهارت‌های بازیکن، و حتی حالت گرسنگی مشابه سایر بازی‌های بقا، تا مدت زمان علاقه‌مندان، طول روز و شب. چرخه ها و مدت زمان کفن. همه این ترفندها هم در حالت تک‌نفره و هم در حالت همکاری در دسترس هستند، از جمله هنگام بازی در سرورهای اختصاصی.

Keen Games همچنین با این به‌روزرسانی گزینه‌های سفارشی‌سازی شخصیت‌های جدیدی را برای رنگ پوست، رنگ چشم، رنگ ابرو و شش کاراکتر پیش‌تنظیم اضافی معرفی کرد. علاوه بر این، تجهیزاتی مانند قطعات زرهی و سلاح‌ها اکنون می‌توانند در پایگاه شما با اتصال آن‌ها به وسایل ساخت‌وساز جدید در دسترس نمایش داده شوند. وسایل کلکسیونی را می توان در سراسر جهان Enshrouded یافت و سپس در قفسه های تزئینی به نمایش گذاشت. آخرین اما نه کم‌اهمیت، منوی کاردستی بهبود یافت، سیستم بلوک و پری اصلاح شد، و چندین نقطه مورد علاقه گسترش یافته است.

Enshrouded تا به امروز نزدیک به سه میلیون دستگاه فروخته است. نسخه کامل هنوز برنامه ریزی شده است تا در مقطعی از سال آینده برای رایانه شخصی و کنسول ها عرضه شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل