به لطف رابط کامپیوتر مغز، اکنون می توان از افکار شما برای کنترل Apple Vision Pro استفاده کرد

به لطف رابط کامپیوتر مغز، اکنون می توان از افکار شما برای کنترل Apple Vision Pro استفاده کرد

Apple Vision Pro دنیای واقعیت افزوده را با قابلیت‌های پیشگام خود تغییر داده است که به شما امکان می‌دهد در عین ارتباط با واقعیت، تجربه‌ای فراگیر را تجربه کنید. این هدست برای استفاده در بخش مراقبت های بهداشتی و نقش آن در شکل دهی و تعریف مجدد خدمات بهداشتی در آینده سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. اکنون، هدست ویژن پرو برای ارتباط افراد فلج با این فناوری با کمک رابط مغز و رایانه استفاده می‌شود.

Synchron اولین استفاده از Apple Vision Pro را با استفاده از فناوری BCI خود به اشتراک گذاشت و ادغام یکپارچه آن با اکوسیستم اپل را نشان داد

در حالی که هدست Apple Vision Pro تجربه سرگرمی را متحول کرده و در بسیاری از موقعیت‌های مختلف مفید است، قابلیت‌های پیشرفته آن واقعاً در تغییر بخش مراقبت‌های بهداشتی مفید است. جراحان از هدست استفاده کرده اند. در جراحی های ستون فقراتو انواع دیگر روش ها و از نظر پزشکی قادر به دستیابی به پتانسیل بسیار بیشتری هستند. اخیراً، یک استارت‌آپ فناوری عصبی، ادغام فناوری خود را با Apple Vision Pro به اشتراک گذاشت تا به بیماران کمک کند.

Synchron امروز اعلام کرد که یک بیمار در ایالات متحده که از ALS رنج می برد، رابط مغز و کامپیوتر خود را کاشت. برای اولین بار از Apple Vision به این روش استفاده شد، جایی که بیمار از طریق افکار خود هدست را کنترل می کرد و نیاز به حرکات دست و صدا را جایگزین می کرد. این یک راه کاملاً جدید برای هر دو فناوری برای کمک به بیماران فلج است.

مارک، بیمار 64 ساله، از اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) رنج می‌برد و سینکرون یک رابط مغز و کامپیوتر (BCI) را کاشت تا به او کمک کند تا با استفاده از افکار مستقیم به راحتی با فناوری ادغام شود. Apple Vision Pro برای انتقال دستورات به استفاده از حرکات دست یا صدا نیاز دارد، اما با کمک فناوری جدید Synchron و یکپارچه‌سازی یکپارچه آن، مارک توانست Apple TV را تماشا کند، پیام ارسال کند و حتی بازی Solitaire را با حرکت دادن مکان‌نما با آن انجام دهد. افکار او.

این اولین بار نیست که بیمار از دستورات کنترل شده توسط مغز استفاده می کند، زیرا مارک از زمان کاشت BCI خود، با دستگاه های مختلفی مانند iPad و iPhone آزمایش کرده است. هنگامی که از Apple Vision Pro استفاده می شد، به دلیل اکوسیستم اپل که ویژگی های دسترسی ساده را ارائه می دهد، این فرآیند شبیه به سایر دستگاه های اپل به نظر می رسید.

BCI یک فناوری متمرکز بر اتصال مجدد افراد دارای معلولیت جسمی یا آسیب به تعداد زیادی فناوری از طریق انتقال بی‌سیم هدف حرکتی از مغز است. بیماران می توانند از رابط برای کنترل دستگاه های دیجیتال با افکار خود استفاده کنند. Apple Vision Pro، با رویکرد ترکیبی خود به محتوای فیزیکی و دیجیتال و پیشرفت فناوری BCI، می‌تواند به بیماران کمک کند تا به شدت با تجربیات و افراد ارتباط برقرار کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل