PS Plus Extra 48 درصد از تعداد بازیکنان را در جولای 2024 از دست داد

PS Plus Extra 48 درصد از تعداد بازیکنان را در جولای 2024 از دست داد

اگرچه ژوئن 2024 برای چهار بازی ارائه شده به اعضای پلی استیشن پلاس، ترکیب بسیار خشنی داشت، اما آنهایی که در سطح بالاتری بودند، به ترکیب بهتری دسترسی خواهند داشت، برخی برای PSVR 2 و برخی کلاسیک برای آن ضربه نوستالژی. بین ژوئن و ژوئیه 2024< /a>، PS Plus Extra 48٪ از تعداد بازیکنان خود را از دست داد، علیرغم اینکه به نظر می رسید ترکیب بازی های بهتری داشته باشد.

تعداد بازیکنانی که از PS Plus Extra و PS Plus Premium استفاده می‌کنند 48% کاهش یافته است. حتی پس از حذف بازی‌های Days of Play برای ژوئن 2024 از معادله، ژوئیه همچنان شاهد کاهش 18 درصدی تعداد بازیکنان بود. این باعث می‌شود ژوئیه کمترین تعداد بازیکن برای PS Plus Extra و PS Plus Premium تا کنون در سال 2024 باشد.

ترکیب ژوئیه 2024 به بازیکنان امکان دسترسی به Remnant 2 را داد، که سومین اولین نمایش برتر در سرویس استریم امسال است. از بین تمام بازی‌های موجود از طریق PS Plus، Dave the Diver که در ماه آوریل به بازیکنان داده شد، همچنان در صدر فهرست باقی مانده است.

به دلیل کاهش قابل توجه تعداد بازیکنان، جولای ضعیف‌ترین ماه از فوریه 2024 و یکی از ضعیف‌ترین ماه‌ها برای اشتراک در سال جاری است. بسیار تعجب آور است که جولای تعداد بازیکنان بسیار کمی داشت، به خصوص با توجه به اینکه Crisis Core Final Fantasy VII Reunion در کنار Remnant 2 در دسترس بود.

Remnant 2 بهترین بازی ماه بود که Crisis Core Final Fantasy VII Reunion در پشت سر قرار داشت. با این حال، باز هم کاهش قابل مقایسه ای بین دو بازی وجود داشت، یعنی 69.05 درصد افراد کمتری که برای Final Fantasy وقت گذاشتند. جدا از این دو بازی، بازی های موجود برای جولای 2024 بسیار ضعیف بودند. بازیکنان به بازی هایی مانند Travis Strikes Again: No More Heroes، Job Simulator و Ratchet and Clank: Size Matters دسترسی داشتند.

چند بازی مانند The Jackbox Party Pack 9 و JRPG Jeanne d’Arc اخیراً منتشر شده، پتانسیل جذب مخاطبان بیشتری را داشتند. با این حال، آنها در مقایسه با بازی انتخابی ژوئن علاقه کافی به خود جلب نکردند.

یکی از بزرگترین بازی‌های ژوئن 2024 اضافه شدن Grand Theft Auto San Andreas: The Definitive Edition بود که همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مجموعه Grand Theft Auto است. علاوه بر GTA، بازیکنان به Streets of Rage 4، Tomb Raider: Legend، Far Cry 4، و Sly Cooper and the Thievius Racconeus دسترسی داشتند. در حالی که بازی‌های اصلی اضافه‌شده به پلی‌استیشن پلاس این کار را برای مصرف‌کنندگان انجام نمی‌دهند، خدمات اشتراک PlayStation Plus Extra و Premium بیش از آن است که آن را جبران کند.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل