Xiaomi Mix Fold 4 در مقابل OnePlus Open: این دو تاشو با هم مقایسه شدند

Xiaomi Mix Fold 4 در مقابل OnePlus Open: این دو تاشو با هم مقایسه شدند

شیائومی اخیراً از جدیدترین دستگاه تاشو خود با نام Xiaomi Mix Fold 4 در چین رونمایی کرد. 

این تلفن دارای طراحی تاشو به سبک کتابی مشابه OnePlus Open است. ، اما این دو تاشو چگونه با هم مقایسه می شوند؟ 

به خواندن ادامه دهید تا تمام تفاوت های بزرگ بین Xiaomi Mix Fold 4 و OnePlus Open را کشف کنید. 

Xiaomi Mix Fold 4 ضد آب تر است 

در مورد دوام، Xiaomi Mix Fold 4 و OnePlus Open هر دو شامل اقداماتی برای جلوگیری از خراشیدگی یا ترک خوردن صفحه نمایش خود هستند. 

با این حال، Mix Fold 4 برشی بالاتر از OnePlus باز است در مورد ضد آب بودن. Mix Fold 4 دارای رتبه IP است. IPX8، به این معنی که می تواند تا 30 دقیقه در یک متری آب غوطه ور شود. 

OnePlus Open، در همین حال، دارای رتبه IPX4، آن را در برابر پاشش آب مقاوم می کند و می تواند در یک روز بارانی زنده بماند. با این حال، گوشی نباید در آب فرو رود. 

Xiaomi Mix Fold 4

Xiaomi Mix Fold 4 دارای یک دوربین دیگر است 

وقتی صحبت از دوربین به میان می‌آید، هم Xiaomi Mix Fold 4 و هم OnePlus Open به چندین دوربین از جمله سنسور اصلی، لنز فوق‌واید و لنز تله فوتو مجهز هستند. با این حال، Mix Fold 4 از لنز دوم تله‌فوتو نیز بهره می‌برد و در مجموع چهار دوربین تاشو را ارائه می‌کند. 

Mix Fold 4 شامل یک لنز زاویه باز 50 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر، یک لنز پریسکوپ تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. 

از طرف دیگر OnePlus Open دارای یک دوربین با زاویه دید 48 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی است. ما هنوز دوربین گوشی شیائومی را آزمایش نکرده‌ایم، اما متوجه شدیم که دوربین OnePlus Open روشن، واضح و دقیق است و رنگ‌های بسیار دقیقی تولید می‌کند. 

Xiaomi Mix Fold 4 دارای چیپست جدیدتری است 

در مورد عملکرد، هم شیائومی میکس فولد 4 و هم وان پلاس اوپن از چیپست های پرچمدار کوالکام بهره می برند. با این حال، Snapdragon 8 Gen 2 در OnePlus Open یک سال قدیمی تر از Snapdragon 8 Gen 3 در Xiaomi Mix Fold 4 است.  

در حالی که هر دو گوشی از یک رم تا 16 گیگابایت بهره می‌برند، Mix Fold 4 تا 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی نیز دارد، در حالی که OnePlus Open به پیکربندی 512 گیگابایت محدود شده است. 

OnePlus Open

Xiaomi Mix Fold 4 به صورت بی سیم شارژ می شود 

در نهایت، در حالی که Xiaomi Mix Fold 4 و OnePlus Open هر دو دارای باتری‌های بزرگ و شارژ سریع هستند، OnePlus Open در اینجا نیز برتری دارد.

Mix Fold 4 دارای باتری 5100 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سیمی 67 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. در همین حال، OnePlus Open دارای باتری 4805 میلی آمپر ساعتی است و از 67 وات SuperVOOC شارژ سریع، بدون شارژ بی سیم در اینجا موجود است.

خروج از نسخه موبایل