با شکل گیری الگوی صعودی قیمت بیت کوین، امیدهای فصل آلت کوین افزایش می یابد

با شکل گیری الگوی صعودی قیمت بیت کوین، امیدهای فصل آلت کوین افزایش می یابد

معامله گران رمزارز در حال آماده شدن برای فصل بعدی آلتکوین هستند زیرا بیت کوین یک الگوی بسیار صعودی در نمودار هفتگی ایجاد می کند. 

بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، دارای یک الگوی نمودار فنجان و دسته تشکیل داد. مشخصه این الگو یک ته گرد است که فنجان را تشکیل می دهد و یا یکپارچه یا عقب نشینی برای تشکیل دسته. قسمت بالایی این الگو 68837 دلار بود، در حالی که بخش دسته از مارس امسال شکل گرفته است.

نکته مهم این است که یک گسترش الگوی گوه در قسمت دسته آن. همچنین سطح حمایت قوی در میانگین متحرک 50 هفته ای پیدا کرده است، جایی که در ماه ژوئیه نتوانست به پایین تر از آن حرکت کند.

قیمت بیت کوین | نمودار توسط TradingView

نمونه خوبی از الگوی جام و دسته در عمل به رنگ طلایی رخ داده است. در نمودار ماهانه، بخش جام را بین سپتامبر 2011 و ژوئیه 2020 تشکیل داد. سپس بخش دسته را تشکیل داد و در این ماه به رکورد صعودی 2,485 دلاری رسید.

بیت کوین و طلا رابطه ای با هم دارند. در بیانیه، لری فینک، بنیانگذار و مدیر عامل Blackrock، گفت که او بیت کوین را طلای دیجیتالی می داند که به دلیل افزایش مسائل ژئوپلیتیکی و افزایش بدهی عمومی ایالات متحده، عملکرد خوبی خواهد داشت.

قیمت طلا | نمودار توسط TradingView

به‌علاوه، بیت‌کوین دارای برخی اصول اساسی است. تقاضا در حال افزایش است زیرا سرمایه گذاران نهادی از طریق ETF خرید می کنند، در حالی که انتظار می رود فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را در ماه سپتامبر آغاز کند. به دلیل رویداد نصف شدن ماه آوریل، عرضه با مشکل مواجه شده است.

کاهش نرخ فدرال رزرو برای بیت کوین و سایر آلتکوین ها مثبت است زیرا منجر به احساس ریسک در بین سرمایه گذاران می شود. در این مورد، برخی از 6 تریلیون دلار سرمایه‌گذاری شده در صندوق‌های بازار پول احتمالاً به دارایی‌های پرریسک‌تر مانند سهام و ارزهای دیجیتال تبدیل می‌شوند.

تحلیلگران نیز نسبت به بیت کوین خوش بین هستند. مایکل سیلر، بزرگترین خریدار بیت کوین، انتظار دارد که این سکه در مورد پایه خود به 13 میلیون دلار و در خوشبینانه ترین حالت او به 49 میلیون دلار افزایش یابد. در یادداشت اخیر، کی یانگ جو، بنیانگذار CryptoQuant، اشاره کرد که چرخه گاو نر ممکن است تا سال 2025 ادامه یابد.

بیت‌کوین فصل دیگری را برای آلت‌کوین تحریک می‌کند

یک شکست قوی صعودی بیت کوین احتمالاً فصل دیگری از آلتکوین ها را آغاز خواهد کرد. از نظر تاریخی، آلت کوین ها، از جمله میم کوین ها، زمانی که بیت کوین در حال افزایش است، عملکرد خوبی دارند. 

به عنوان مثال، آلتکوینی مانند Solana (SOL) به یک در ماه مارس، زمانی که بیت کوین به رکورد خود رسید، به بالاترین سطح چند ساله 210 دلاری رسید. به طور مشابه، Cardano (ADA) به 0.81 دلار رسید در حالی که Polygon (MATIC) به 1.2887 دلار افزایش یافت.

عملکرد اخیر نشان می‌دهد که وقتی یک فصل آلت‌کوین وجود دارد، سکه‌های میم از همتایان بزرگ‌تر خود بهتر عمل می‌کنند. سکه‌های میم مانند Pepe (PEPE)، Dogwifhat (WIF) و Popcat امسال بهتر از سکه های بزرگتر انجام شد.

بسیاری از معامله گران این میم کوین ها را به دلیل قیمت پایین آنها در مقابل بیت کوین دوست دارند. در این مورد، خرید توکنی مانند Book of Meme (BOME) که با قیمت 0.011 دلار معامله می شد، همیشه ارزان تر است به جای بیت کوین که با 66000 دلار معامله می شود. سکه های میم نیز بسیار فرار هستند و حجم زیادی دارند.

خروج از نسخه موبایل