تحلیلگر: استخراج بیت کوین و بیت کوین آینده امیدوارکننده ای را به وجود می آورند

تحلیلگر: استخراج بیت کوین و بیت کوین آینده امیدوارکننده ای را به وجود می آورند

اچ. تحلیلگران Wainwright & Co.

کاتالیزورهای صعودی برای بیت کوین (BTC) و BTC صف کشیده اند مایک کولنس، تحلیلگر HWC نوشت در یک گزارش هفتگی در 30 جولای.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه و رئیس‌جمهور سابق، رویکرد رمزنگاری خود را در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ تشریح کرد، از جمله برنامه‌هایی برای ایجاد یک ذخیره دولتی با حدود ۱۲ میلیارد دلار بیت‌کوین. 

ترامپ متعهد شد آمریکا را به عنوان رهبر بلامنازع استخراج بیت کوین در جهان معرفی کند. یک گزارش برنشتاین می‌گوید استخراج بیت‌کوین یک فرصت 20 میلیارد دلاری برای صنعت ارائه می‌کند و استدلال‌هایی را برای پذیرش انبوه بیت‌کوین و پذیرش جهانی تجمیع می‌کند. 

در حالی که سناتور لومیس همچنین یک بیت کوین استراتژیک را بیان کرد طرح ذخیره، و نامزد مستقل رابرت اف کندی پیشنهاد انباشت 1 میلیون بیت کوین را ارائه کرد، داده های پلی مارکت ترامپ را در پیشتازی برای پیروزی در انتخابات نوامبر قرار داد.

شانس 60 درصدی ترامپ برای تبدیل شدن به چهل و هفتمین رئیس جمهور آمریکا ظاهراً قول می دهد که بیت کوین را به عنوان یک طبقه دارایی و در نتیجه، صنعت گسترده تر ارزهای دیجیتال را پیش ببرد.

علاوه بر این، در صورت انتخاب ترامپ، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ممکن است اخراج شود. این می تواند یک موهبت برای اکوسیستم دارایی های دیجیتال باشد زیرا سرکوب SEC در امور مالی بلاک چین و دارایی های دیجیتال عملاً متوقف می شود.

Colonnesse نوشت که پیروزی احتمالی ترامپ، افزایش خرید نهادی از طریق صندوق‌های نقدی معامله‌شده در بورس و وضوح نظارتی تحت رهبری جدید SEC ممکن است کل بخش BTC را در 12 ماه آینده افزایش دهد. 

آیا پذیرش بیشتر به معنای قیمت بالاتر است؟ 

برنامه های ترامپ، خرید نهادی بیشتر و پذیرش ملی ایالات متحده می تواند به معنای کاهش بیت کوین در گردش آزاد باشد. همراه با نصف شدن، که با کاهش پاداش‌های ماینینگ باعث کمبود می‌شود، قیمت بیت‌کوین می‌تواند سهموی شود. 

مایکل سیلر، بنیانگذار MicroStrategy و ماکسی BTC، در نشویل، پیش‌بینی 21 ساله خود را برای ارز دیجیتال ارائه کرد. بهترین سناریو برچسب شده بیت کوین به 49 میلیون دلار برای هر سکه تا سال 2045 و حداقل 3 میلیون دلار اگر بازارها به آرامی به سمت بالا حرکت کنند. 

موانع احتمالی خرس بیت کوین

تحلیلگر HWC خاطرنشان کرد که BTC و عملیات استخراج از محیط اقتصادی کلان مطلوب‌تر و ناآرامی‌های ژئوپلیتیک جهانی کمتر سود خواهند برد.

Colonnesse توضیح داد که بادهای مخالف احتمالی ناشی از این دو عامل ممکن است در ماه‌ها کاهش یابد. به نظر می‌رسد فدرال رزرو احتمالاً نرخ‌ها را در پایان سه‌ماهه سوم و شروع سه ماهه چهارم ۲۰۲۴ کاهش دهد. سیاست‌های پولی ضعیف‌تر معمولاً احساسات بازار و تقاضای سرمایه‌گذاران برای دارایی‌های ریسکی را بهبود می‌بخشد، اصطلاحی که معمولاً برای طبقه‌بندی بیت کوین و سایر ارزهای بلاک چین.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل