exSat شبکه آزمایشی را با اعتبارسنجی‌های پیشرو و استخرهای استخراج رونمایی می‌کند

exSat شبکه آزمایشی را با اعتبارسنجی‌های پیشرو و استخرهای استخراج رونمایی می‌کند

در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل هفته گذشته، exSat راه اندازی شبکه آزمایشی خود را اعلام کرد.

این شبکه آزمایشی گامی به سوی افزایش بیت کوین است (BTC) مقیاس پذیری و قابلیت همکاری با معرفی لایه اتصال ابتکاری exSat.

شبکه آزمایشی قابلیت های بیت کوین را با ترکیب پروتکل توسعه اجماع داده و یک شاخص غیرمتمرکز گسترش می دهد. سپس مقیاس‌پذیری، امنیت و تعامل در اکوسیستم بیت کوین.

قابلیت های exSat

این راه‌اندازی همچنین از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های منطق تجاری در راه‌حل‌های مختلف لایه ۲ پشتیبانی می‌کند و صدور و تجارت دارایی‌هایی مانند Ordinals و Runes. علاوه بر این، قابلیت هایی را برای وام دهی و اجاره UTXO معرفی می کند و ابزار آن را در اکوسیستم بیت کوین گسترش می دهد.

فناوری exSat مبتنی بر مکانیزم اجماع ترکیبی منحصربه‌فرد است که اثبات کار را با اثبات سهام ترکیب می‌کند. این رویکرد تمرکززدایی بیت کوین را حفظ می کند و امنیت شبکه و مقیاس پذیری را از طریق حاکمیت مبتنی بر سهام افزایش می دهد.

پشتیبانی از اعتبارسنجی و بهینه سازی پلت فرم

اعتبارسنجی‌های اولیه مانند Bitget، BitTrade، ChainUp، Everstake، GenPool، HashKey Cloud، InfStones، SpiderPool و Treis Blockchain از استقرار شبکه آزمایشی پشتیبانی می‌کنند. 

این اعتباردهنده‌ها تخصص عمیق را با تعهدی یکپارچه برای ایجاد یک اکوسیستم بیت کوین امن و مقیاس‌پذیر ترکیب می‌کنند. مهارت‌های تکنولوژیکی متنوع و رویکردهای رویایی آنها حیاتی است زیرا exSat برای گسترش قابلیت‌های بیت‌کوین و بهبود چارچوب کلی آن تلاش می‌کند.

برای اطمینان از امنیت شبکه exSat، BlockSec به عنوان یک شریک امنیتی اختصاصی با exSat شریک شده است. BlockSec از پلت فرم Phalcon برای نظارت و مسدود کردن پیشگیرانه حملات استفاده می کند و امنیت شبکه را با مکانیسم های تشخیص تهدید در زمان واقعی و پاسخ خودکار افزایش می دهد.

با پیشرفت شبکه آزمایشی، exSat امیدوار است که پلتفرم خود و اعتبارسنجی‌های اضافی را بهینه کند. نهادهایی که شرایط شرط بندی را برآورده می کنند و مهارت فنی را نشان می دهند تشویق می شوند که شرکت کنند. 

خروج از نسخه موبایل