بیت کوین به زیر 67 هزار دلار سقوط کرد زیرا اقدامات ایالات متحده بیت کوین را تصرف کرد

بیت کوین به زیر 67 هزار دلار سقوط کرد زیرا اقدامات ایالات متحده بیت کوین را تصرف کرد

بیت کوین، ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار، از بالاترین سطح خود در شش هفته گذشته عقب نشینی کرد و صبح روز سه شنبه به زیر مرز 67000 دلار سقوط کرد.

کاهش بیت کوین (BTC) پس از اخبار در روز دوشنبه، 29 ژوئیه، دولت ایالات متحده 2 میلیارد دلار بیت کوین توقیف شده را منتقل کرد و نگرانی سرمایه گذاران را در مورد فروش احتمالی این دارایی ها افزایش داد. این حرکت تنها دو روز پس از آن صورت گرفت که دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد قصد او برای شروع انباشت بیت کوین، که

داده های Arkham Intelligence نشان می دهد که دولت 29.8 هزار بیت کوین به ارزش 2.02 میلیارد دلار از مجموع دارایی های 183439 بیت کوین خود را به آدرسی نامعلوم منتقل کرده است و موج جدیدی از ترس را در بازارها ایجاد کرده است.

با انتشار اخبار، توییت‌هایی که حاکی از قصد دولت ایالات متحده برای فروش این بیت‌کوین‌ها بود، باعث وحشت شد و باعث شد قیمت بیت‌کوین به ۶۶۵۰۰ دلار کاهش یابد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 66800 دلار معامله می شد که در 24 ساعت گذشته حدود 4 درصد کاهش داشت. طبق داده‌های کریپتو، پایین‌ترین قیمت 24 ساعته بیت‌کوین 65997 دلار و بالاترین قیمت آن 69932 دلار بود. اخبار.

نمودار قیمت 2 ساعته BTC، 29 تا 30 ژوئیه| منبع: crypto.news

سینتیا لومیس، سناتور وایومینگ، مستقیماً پس از سخنرانی ترامپ در روز شنبه قانون جدید برای ذخیره ملی بیت کوین ایالات متحده ارائه کرد که شامل پیشنهادی است مبنی بر اینکه خزانه داری ایالات متحده باید یک میلیون بیت کوین اضافی خریداری کند.

بیت کوین SV در بحبوحه پیروزی قانونی افزایش یافت

در همین حال، در میان افت بیت کوین، بیت کوین SV (BSV) در 24 ساعت گذشته 9 درصد افزایش یافته بود، که باعث شد در صبح روز سه شنبه در بین 100 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، برنده برتر باشد.

این افزایش به دنبال خوش بینی مجدد در میان دارندگان BSV به دنبال اخبار هفته گذشته مبنی بر اینکه دادگاه تجدید نظر رقابت بریتانیا تأیید دعوی حقوقی 10 میلیارد پوندی توسط BSV Claims Limited علیه چهار صرافی رمزنگاری که این توکن را در سال 2019 از فهرست خارج کردند.

این پرونده در ابتدا بایگانی در آگوست 2022، به نمایندگی از 240000 سرمایه گذار بریتانیایی در بیت کوین کش هاردفورک. این دادخواست ادعا می‌کند که صرافی‌های ارز دیجیتال Binance، Bittylicious، Kraken و Shapeshift با حذف این ارز دیجیتال از فهرست، رفتاری ضدرقابتی داشته‌اند.

Bitcoin SV پس از سال‌ها بحث و جدل و هدف ادعا می‌کند از کریگ رایت که ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت‌کوین بوده است. رایت از مدافعان BSV بوده و حتی ادعا کرده است که بیت کوین واقعی همین است.

با این حال، حکم اخیر دادگاه بیان کرد که رایت “به دادگاه دروغ گفته” و “اسناد جعلی” مربوط به پرونده را برای حمایت از ادعاهای خود “جعل کرده است”.

BSV همچنین از فهرست غول‌های صرافی مانند Coinbase حذف شده است که در اوایل سال جاری معاملات دارایی را متوقف کرد. صرافی‌های دیگر، مانند Robinhood، نیز مشاهده کرده‌اند. اقدامات.

در زمان نگارش این مقاله، BSV با قیمت 56.96 دلار مبادله می کرد. حجم معاملات روزانه این دارایی کریپتو به ازای هر داده از crypto.news بیش از 100 میلیون دلار بود.

نمودار قیمت 1 ساعته BSV، 29 تا 30 ژوئیه | منبع: crypto.news

علاوه بر این، ارزش بازار ارز دیجیتال بیش از 1.2 میلیارد دلار بود که آن را به هفتاد و هفتمین دارایی بزرگ رمزنگاری تبدیل کرد. علیرغم افزایش اخیر قیمت، این توکن همچنان 89 درصد از بالاترین رکورد خود یعنی 490 دلار که در 16 آوریل 2021 به دست آمد، 89 درصد کاهش یافته است.

در همین حال، سایر آلتکوین های محبوب، از جمله اتریوم (ETH)، Dogecoin (DOGE)، ریپل (XRP) و Solana (SOL)، افت قابل توجهی بین 1 تا 5٪ در 24 ساعت گذشته تجربه کرد. بر اساس داده از Alternative.

در زمان نگارش مقاله، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال ایستاده است 2.51 دلار تریلیون، که منعکس کننده افت 24 ساعته 3.2% است.

خروج از نسخه موبایل