ضرب العجل دستگاه قضا به پیمانکار جاده ریگان ـ نرماشیر

ضرب العجل دستگاه قضا به پیمانکار جاده ریگان ـ نرماشیر

۱۵:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

دستگاه عدلیه از باب مدعی العموم به موضوع جاده ریگان ـ نرماشیر ورود کرده است و به همین منظور جلسه‌ای با حضور رئیس دادگستری شهرستان ریگان، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان، پیمانکار پروژه و جمعی از مسئولان این دو شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

جواد دهقان رئیس دادگستری شهرستان ریگان در حاشیه این نشست گفت: این جلسه به منظور تسریع در روند اجرایی باند دوم جاده ریگان _ نرماشیر برگزار و مشخص شد، به دلیل کم کاری‌های انجام شده از جانب پیمانکار و دستگاه‌های ذیربط، متاسفانه این پروژه همچنان بلاتکلیف مانده، به سرانجام نرسیده و پاسخ قانع کننده‌ای هم به مردم داده نمی‌شود.

وی افزود: به پیمانکار مهلتی چندماهه داده شده است، در صورتی که شرکت پیمانکار به تعهدات خود در زمان تعیین شده عمل نکند، دستگاه قضایی اعلام جرم را بررسی و برخورد قانونی خواهد کرد.

دهقان تصریح کرد: عملیات اجرایی این محور ۴۷ کیلومتر طول دارد، ۲۰ کیلومتر از آن در محدوده شهرستان‌های ریگان و گنبکی می‌باشد که ۱۸ کیلومتر این مسیر تا کنون تعیین پیمانکار نشده است.

وی بیان داشت: با گذشت بیش از یک دهه از آغاز این پروژه تاکنون فقط حدود ۸ کیلومتر از این محور احداث شده است و این پروژه بعد از وقفه‌های طولانی به صورت نیمه کاره رها شده بود.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: در این جلسه مقرر شد تا دهه فجر امسال، ۶ کیلومتر این مسیر از سمت بخش ناصریه شهرستان گنبکی به بهره برداری برسد و از آنجایی که ردیف اعتباری این پروژه ملی شده است، الباقی مسیر مذکور تا مهر ماه تحویل پیمانکار می‌شود و از طریق اعتبارات ملی به سرانجام خواهد رسید.

جاده ریگان ـ نرماشیر یکی از جاده‌های پرخطر استان کرمان می‌باشد که تصادفات مرگباری در آن رخ خورده است.

خروج از نسخه موبایل