اخبار روزفناوری

TSMC بقایای باستان‌شناسی ادعایی را در محل کارخانه بسته‌بندی تراشه‌های هوش مصنوعی جدید کشف کرد 

TSMC بقایای باستان‌شناسی ادعایی را در محل کارخانه بسته‌بندی تراشه‌های هوش مصنوعی جدید کشف کرد 

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

مناقصه شرکت تولید نیمه هادی تایوان (TSMC) برای افزایش سریع ظرفیت بسته بندی تراشه خود در پی تقاضای شدید صنعت هوش مصنوعی، پس از کشف ویرانه های باستان شناسی احتمالی در سایتی برای یک کارخانه جدید، با شکست مواجه شد. TSMC در حال برنامه‌ریزی برای ساخت دو کارخانه بسته‌بندی Chiap on Wafer on Substrate (CoWoS) در Chiayi، تایوان است و گزارش‌هایی در رسانه‌های اجتماعی به نقل از مطبوعات تایوانی نشان می‌دهد که دانشگاه ملی تایوان در حال استخدام پرسنل آموزش دیده برای کاوش‌های باستان‌شناسی است.

TSMC قصد دارد دو کارخانه بسته‌بندی CoWoS در چیای بسازد، و اظهارات دولت تایوان که در اوایل سال جاری ارائه شد، حاکی از آن است که اولین کارخانه در سال 2028 پس از اتمام ساخت و ساز در سال 2026، آنلاین خواهد شد.

TSMC ممکن است به طور موقت تولید بسته بندی CoWoS را پس از کشف شگفت انگیز در منابع صنعتی Chiayi به Taichung تغییر دهد

طبق جزئیات، گزارش‌های رسانه‌های اجتماعی اخیراً در تایوان منتشر شد مبنی بر اینکه به عنوان بخشی از کاوش‌ها برای ساخت تأسیسات بسته‌بندی جدید به منظور افزایش ظرفیت تراشه‌های هوش مصنوعی، TSMC پس از کشف ویرانه‌های باستان‌شناسی ظاهری در این مکان با شکست مواجه شد. تاسیسات بسته بندی TSMC در منطقه چیای تایوان در اوایل سال جاری در ماه مارس توسط چن ون تسان، معاون نخست وزیر تایوان، یک روز پس از دیدار وی با معاون رئیس عملیات TSMC، آرتور چوانگ، وزیر وانگ می‌هوا و مقامات دولتی محلی در منطقه اعلام شد. .

این تأسیسات در  پارک علمی چیای ساخته خواهند شد، و معاون چن افزود که اولین کارخانه در سال 2026 به پایان خواهد رسید. اکنون، طبق یک گزارش در مطبوعات تایوانی، گزارش‌های رسانه‌های اجتماعی حاکی از آن است که سازندگان حفاری سایت ممکن است به طور تصادفی به بقایای باستان‌شناسی در این منطقه برخورد کرده باشند. از آنجایی که از بین بردن چنین بقایایی دشوارتر و فراتر از ظرفیت سازندگان معمولی است، این گزارش می افزاید که دانشگاه ملی تایوان به سرعت در حال جذب پرسنل آموزش دیده در این عملیات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا