سناتور لومیس توضیح می دهد که چرا ایالات متحده به مالیات بر معدن نیاز ندارد

سناتور لومیس توضیح می دهد که چرا ایالات متحده به مالیات بر معدن نیاز ندارد

سناتور سینتیا لومیس گزارشی را در مخالفت با مالیات 30 درصدی پیشنهادی برای مالیات غیر مستقیم انرژی بر معدنچیان منتشر کرد.

این سیاستمدار یک را منتشر کرد گزارش با عنوان “کاهش پیشرفت: چرا مالیات استخراج بیت کوین به آمریکا آسیب می زند”، که به بررسی دولت رئیس جمهور ایالات متحده می پردازد جو بایدن برای اعمال مالیات 30 درصدی بر انرژی مصرف شده توسط بیت کوین (BTC) ماینرها.

فهرست مطالب

گزارش چه می گوید؟

با این حال، به گفته لومیس، این اقدام دولت بایدن می تواند بیت کوین آمریکایی در حال رشد را نابود کند معدن، که پس از ممنوعیت استخراج معدن توسط چین شروع به توسعه کرد. .

منبع: کاغذ استخراج بیت کوین

سناتور معتقد است که این مالیات می تواند صنعت را از کشور خارج کرده و به آغوش سایر کشورها بکشاند. او همچنین خاطرنشان کرد که دلایل وزارت خزانه داری برای معرفی این مالیات بر اساس دیدگاه های منسوخ در مورد استفاده از انرژی و فناوری است.

Lummis به ردیاب پایداری انرژی و انتشار بیت کوین به عنوان شواهدی اشاره کرد که نشان می دهد استخراج بیت کوین پاک تر از چیزی است که معمولاً تصور می شد، و اشاره کرد که حداکثر 52.6٪ از استخراج بیت کوین می تواند بدون انتشار باشد.

«از نظر مقدار انرژی مصرف شده، استخراج بیت کوین تقریباً به اندازه لوازم خانگی استاندارد انرژی مصرف می کند. به عنوان مثال، یک گزارش اخیر KPMG نشان داد که کل انرژی مصرف شده توسط ماینرهای بیت کوین تقریباً با کل انرژی مصرف شده توسط خشک کن ها یکسان است.”

کاغذ استخراج بیت کوین

این سیاستمدار همچنین توجه را به نقش رو به رشد امکانات استخراج بیت کوین در تضمین امنیت سیستم انرژی جلب کرد. عملیات معدن بارهای الکتریکی بزرگ و دینامیکی را ارائه می‌کند که می‌توان از آن برای متعادل کردن و توزیع مجدد انرژی در شبکه‌های الکتریکی در صورت نیاز استفاده کرد.

Lummis همچنین این پیشنهاد را یک سیاست ضعیف توصیف کرد که می تواند به اهدافی که برای دستیابی به آن در نظر گرفته شده است آسیب برساند. بنابراین، اداره ادعا می کند که استخراج بیت کوین عملکرد سیستم های انرژی محلی را تهدید می کند اما هیچ مدرکی ارائه نمی کند. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که استخراج بیت کوین شبکه های انرژی را تقویت می کند.

در نهایت، سناتور توضیح داد که اعمال 30 درصد مالیات غیر مستقیم بر معدنچیان، آنها را از یافتن اشکال پایدار انرژی و روش‌های جدید پردازش انرژی منع می‌کند.

مالیات استخراج بیت کوین

در ماه مارس، اداره ریاست جمهوری ایالات متحده پیشنهاد شد 30٪ مالیات غیر مستقیم بر برق مورد استفاده برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین.

این سند افزایش مصرف انرژی برای استخراج دارایی های دیجیتال را با بیان اینکه به محیط زیست آسیب می رساند و قیمت انرژی را افزایش می دهد، توجیه می کند.

انتظار می‌رود مالیات به تدریج معرفی شود: در سال 2025، نرخ 10٪ خواهد بود. سال آینده 20 درصد می شود و بعد به 30 درصد می رسد. پایه مشمول مالیات، برق مصرفی برای استخراج خواهد بود، حتی اگر از منابع غیر متصل به شبکه تولید شود.

لومیس از این ابتکار انتقاد کرد. به نظر او، این مالیات صنعت کریپتو را از “هر گونه جای پایی” در ایالات متحده محروم می کند.

اولین تلاش برای معرفی مالیات بر استخراج

در ماه مه 2023، شورای مشاوران اقتصادی تحت دولت بایدن در حال حاضر پیشنهاد از جمله مالیات 30 درصدی بر برق مصرفی معدنچیان در بودجه فدرال. این پیشنهاد شامل مالیات 10 درصدی بر مصرف برق معدنچیان از سال 2024 بود که به تدریج تا سال 2026 به 30 درصد افزایش می یابد.

سیاستمداران به مصرف قابل توجه برق معدنچیان اشاره کرده و از تأثیر منفی زیست محیطی آن انتقاد کرده اند. بر اساس محاسبات اداره ریاست جمهوری، DAME می تواند در عرض ده سال 3.5 میلیارد دلار درآمد ایجاد کند. این ابتکار با واکنش شرکت‌های بزرگ ماینینگ آمریکایی مواجه شد که آن را تلاشی برای به حاشیه راندن جامعه ارزهای دیجیتال و بیرون راندن کسب‌وکارهای رمزنگاری از کشور ارزیابی کردند.

سیاستمداران همچنین گفتند که استخراج کریپتو محیط زیست را آلوده می کند و در طول افزایش قیمت انرژی برق زیادی مصرف می کند. به گفته کاخ سفید، این مالیات به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا آسیب‌هایی را که به جامعه وارد می‌کنند، بهتر در نظر بگیرند.

کاخ سفید تاکید کرد که مصرف شدید برق توسط معدنچیان همچنین می‌تواند قیمت برق را برای مردم افزایش دهد و منجر به عملکرد ناپایدار شبکه برق شود — اضافه بار تجهیزات و وقفه در خدمات ممکن است.

یکی دیگر از دلایل اعمال چنین مالیاتی این است که استخراج دارایی های رمزنگاری شده مزایای اقتصادی محلی و ملی به همراه ندارد.

معدن‌داران آمریکایی به اندازه کل ایالت برق مصرف می‌کنند

اگرچه آمریکایی ها حدود یک دهه پیش استخراج را آغاز کردند، اما این صنعت از سال 2019 رشد قابل توجهی داشته است. به گفته تحلیلگران، افزایش اخیر عمدتاً به دلیل جابجایی عملیات استخراج ارزهای دیجیتال از چین به ایالات متحده پس از اعمال سرکوب این جمهوری توسط این کشور است. ماینرها در سال 2021.

سال گذشته، ماینرهای رمزنگاری 0.6 درصد و 2.3 درصد از کل مصرف انرژی ایالات متحده را به خود اختصاص دادند. طبق ارقام آژانس اطلاعات انرژی (EIA)، کل ایالت یوتا تقریباً همان مقدار برق مصرف کرده است.

سناتور لومیس توضیح می دهد که چرا ایالات متحده به مالیات بر معدن نیاز ندارد 3

در پایان سال گذشته، حدود 137 مزرعه در کشور متعلق به شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال بود. این تجهیزات در 21 ایالت از جمله فعال ترین آنها در تگزاس، نیویورک و جورجیا پخش شده است. در سال 2023، مصرف انرژی استخراج بیت کوین بین 0.2٪ تا 0.9٪ از مصرف انرژی جهانی رسید.

این قانون چگونه بر استخراج در ایالات متحده تأثیر می گذارد؟

سال گذشته، ایالات متحده در نهایت از اعمال مالیات 30 درصدی اضافی بر مشاغل صنعتی استخراج رمزارز صرف نظر کرد. اگر این قانون دوباره کنار گذاشته شود، صنعت معدن در ایالات متحده شروع به توسعه خواهد کرد.

این می‌تواند برای ایالات متحده استراتژیک شود و به آن اجازه می‌دهد موقعیت پیشرو در اقتصاد دیجیتال را حفظ کند و سرمایه‌گذاری با فناوری پیشرفته را در صحنه جهانی جذب کند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که محدودیت‌ها و افزایش نرخ‌های مالیاتی پیشنهادی برای ماینرها پذیرفته و اجرا نشود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل