Bitstamp برای توزیع بیت کوین کوه Gox تا 25 جولای

Bitstamp برای توزیع بیت کوین کوه Gox تا 25 جولای

به دنبال توزیع Kraken’s Mt. Gox، Bitstamp آمادگی خود را برای بازپرداخت طلبکاران صرافی منحل شده بیت کوین اعلام کرده است. 

صرافی رمزارز Bitstamp دریافت بیت کوین (BTC)، بیت‌کوین کش ( BCH)، و اتریوم (ETH) از Mt. Gox Truste قصد داشت دوباره قربانیان هک را کامل کند. براساس گزارش‌ها، Bitstamp به کاربران اطلاع داد که پرداخت‌ها می‌تواند از پنجشنبه، 25 ژوئیه آغاز شود. این پلتفرم گفت که یک طرح توزیع جداگانه برای ساکنان بریتانیا وجود دارد، اگرچه مبلغ ارسال شده توسط Mt. Gox فاش نشده است. 

در 23 ژوئیه، Arkham چهار تراکنش بیت کوین را از صرافی منحل شده رمزنگاری برجسته کرد. . حداقل دو انتقال به کیف پول Bitstamp انجام شد. داده ها نشان داد که 2237 بیت کوین به ارزش 147 میلیون دلار و 382 بیت کوین به ارزش 25 میلیون دلار در صرافی کریپتو حرکت کرده است. 

کوه Gox’s Trustee همچنین 32371 بیت کوین یا 2.13 میلیارد دلار را به یک کیف پول بدون برچسب تقریباً همزمان با تراکنش های Bitstamp ارسال کرد. Kraken قبلاً بازپرداخت مشتریان را از پلتفرم ورشکسته تسویه کرده است.

بیانیه Bitstamp به ناظران هدف محدوده بازپرداخت های Mt. Gox. پس از شش هک بین سال‌های 2011 تا 2014، حدود 20000 کاربر 9 میلیارد دلار از طریق بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال بدهکار هستند. هکرها هرگز شناسایی نشدند و این نقطه عطفی در تاریخ بیت کوین است.

بیت کوین پس از اعلام Bistamp 1% کاهش یافت.

قیمت 24 ساعته BTC در 24 جولای | منبع: crypto.news

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل