اخبار روزفناوری

پوسته‌ها، رندرها و مراحل جدیدی برای Multiversus لو رفته است

پوسته‌ها، رندرها و مراحل جدیدی برای Multiversus لو رفته است

Multiversus، اولین و تنها بازی ساخته شده توسط Player First Games، است. در حال حاضر به طور رسمی متعلق به Warner Bros Games است و اخیراً برخی موارد درز کرده است. این نشت‌ها شامل پوسته‌های جدید، رندر شخصیت‌ها و مراحلی است که می‌توانند در ماه‌های آینده به Multiversus اضافه شوند.

این نشت‌ها برای اولین بار در X ظاهر شدند قبل از اینکه در یک مگاترید در r/GamingLeaksandRumors کامپایل شوند، جایی که می‌توانید تمام محتوای لو رفته احتمالی را در یک مکان ببینید. برخی از فرنچایزهای موجود عبارتند از Adventure Time، Samurai Jack، PowerPuff Girls و Looney Tunes. علاوه بر این، مراحلی از باربی، هری پاتر و مکس دیوانه نیز به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد محتوای جدید زیادی باید به Multiversus اضافه شود.

در حال حاضر، باید دید که آیا این محتوا به Multiversus تبدیل خواهد شد یا خیر. با این حال، تصاویر ارسال شده توسط کاربر X AusilMV فوق العاده زیبا به نظر می رسند حتی اگر رندرهای بی حرکت باشند. مراحل هنوز مفاهیم اولیه در اشکال و رنگ‌های اولیه هستند، اما کسانی که به تصاویر نگاه می‌کنند هنوز هم می‌توانند تشخیص دهند که از چه فرنچایزی هستند. علاوه بر این، AusilMV به جزئیات جزئی قابل مشاهده در مراحل می پردازد، که می تواند به شما کمک کند که این مراحل از چه حق امتیازی سرچشمه می گیرند.

به اندازه کافی عجیب، AusilMV یک مرحله را ارسال کرده است که به نظر می رسد دورتر باشد. یک صحنه Steamboat Willie وجود دارد که پیشنهاد همکاری بین دیزنی و برادران وارنر برای Multiversus را دارد. در مراحل اولیه توسعه Multiversus، فرنچایزهای اضافه شده که منحصر به WB Games نبودند به نمایش گذاشته شدند و دارایی هایی از Marvel و Disney در رندرها ظاهر شدند. با این حال، مشخص نیست که آیا آن رندرهای اصلی هرگز وارد بازی خواهند شد یا اینکه آنها فقط بخشی از زمین بازی Multiversus بودند.

با این حال، طرفداران تردید دارند که مرحله Steamboat Willie به بازی اضافه شود، زیرا Epic در حال حاضر همکاری های زیادی با دیزنی دارد، مانند تعداد زیادی همکاری مختلف Fortnite، که جدیدترین آنها از Pirates of the Caribbean است.< /p>

تنها همکاری شناخته شده آینده سامورایی جک همکاری، همانطور که به طور رسمی در وب سایت Multiversus ظاهر می شود. نه تنها یک مرحله جدید وجود دارد، بلکه چند شخصیت جدید اکنون در فهرست موجود هستند و جک سامورایی در Battle Pass ظاهر می شود.

d9bed988d8b3d8aad987d987d8a7d88c d8b1d986d8afd8b1d987d8a7 d988 d985d8b1d8a7d8add984 d8acd8afdb8cd8afdb8c d8a8d8b1d8a7db8c multiversus 66a1104daaf23

هیچ بیانیه‌ای از طرف Warner Bros. Games یا Player First Games در رابطه با افشای اطلاعات Multiversus منتشر نشده است، به این معنی که ممکن است آنها یک دروغ کامل باشند که توسط شخصی آنلاین ایجاد شده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا