اخبار روزفناوری

این تخفیف‌های لپ‌تاپ NVIDIA RTX «Back To School» برای دانش‌آموزان عالی است: مشخصات برتر برای تولید محتوا، بهره‌وری، هوش مصنوعی و بازی

این تخفیف‌های لپ‌تاپ NVIDIA RTX «Back To School» برای دانش‌آموزان عالی است: مشخصات برتر برای تولید محتوا، بهره‌وری، هوش مصنوعی و بازی

تعطیلات تابستانی به پایان می رسد و در حالی که دانش آموزان برای شروع جدید حرفه آکادمیک خود آماده می شوند، یک لپ تاپ جدید برای کمک به تحصیل شما می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد، بنابراین در اینجا چند پیشنهاد عالی وجود دارد که می توانید با یک NVIDIA RTX کاملاً جدید از آنها لذت ببرید. لپ‌تاپ، با مشخصات برتر و ویژگی‌های عالی.

تخفیفات “بازگشت به مدرسه” لپ تاپ های RTX NVIDIA بسیار جذاب هستند، برای بازی و موارد دیگر مناسب هستند

از آنجایی که موسسات دانشگاهی در آستانه افتتاح یک جلسه جدید هستند، NVIDIA و شرکای آن تصمیم گرفته اند تخفیف های هیجان انگیزی را برای لپ تاپ های RTX خود در نظر بگیرند. چه برای تولید محتوای خود به RTX 4090 نیاز داشته باشید یا به یک دستگاه بهره وری مناسب تر با برخی از GPU های معقول تر RTX 40، NVIDIA آن را از طریق تخفیف های گسترده در طیف گسترده ای از لپ تاپ ها برای همه مرتب کرده است.

لپ‌تاپ‌های RTX NVIDIA دارای ویژگی‌های پیشرفته‌تر هستند، به خصوص با استفاده از AI. برای دانش‌آموزانی که روی تولید محتوا کار می‌کنند یا روی پروژه‌های ویدیو محور کار می‌کنند، این لپ‌تاپ‌ها با پشتیبانی از Super Resolution، HDR و Exports با DaVinci Resolve ارائه می‌شوند که ویدیوی واضح 4K را ارائه می‌دهد و آن‌ها را به HDR پر جنب و جوش با جلوه‌های ویدیوی RTX تبدیل می‌کند و همچنین صادرات سریع‌تر است. و کیفیت بالاتر با رمزگذاری جدید HEVC UHQ.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا