اخبار روزفناوری

به روز رسانی بعدی Starfield برای معرفی وسایل نقلیه زمینی. اسکرین شات های لو رفته حشره سیاه را به نمایش می گذارد – شایعه

به روز رسانی بعدی Starfield برای معرفی وسایل نقلیه زمینی. اسکرین شات های لو رفته حشره سیاه را به نمایش می گذارد – شایعه

به‌روزرسانی بعدی استارفیلد ظاهراً قرار است وسایل نقلیه زمینی را اضافه کند که مدتی قبل در مورد آنها صحبت می‌شد تا به بازیکنان در تلاش‌های اکتشافی خود کمک کند.

همانطور که در NoSodiumStarfield subreddit گزارش شده است، باگی‌ها در به‌روزرسانی بعدی ارائه می‌شوند که در تاریخی که هنوز تایید نشده راه اندازی خواهد شد. این کالسکه ها در دو نوع عرضه می شوند و فقط دو سرنشین هستند و جای مسافر دیگر برای واسکو باقی مانده است. NPCS از ماموریت‌های نجات نیز می‌تواند باگی را سوار کند. هر دو نوع حشره دار دارای سلاح های خود هستند، یک حالت لیزری با کاهش سرعت و یک پرتابگر، و بسته به مهارت های تایید شده بازیکن مقیاس خواهند شد.

علاوه بر این، وسایل نقلیه زمینی جدید استارفیلد به راحتی قابل تهیه و حمل و نقل خواهند بود، زیرا صرف خرید آنها از تکنسین های کشتی باعث می شود که در نزدیکی کشتی تخم ریزی شوند. متأسفانه، به نظر می‌رسد گزینه‌های سفارشی‌سازی به رنگ‌ها محدود می‌شود، زیرا هر چیزی که دارای یک قطعه جدید باشد اساساً یک وسیله نقلیه جدید در نظر گرفته می‌شود. در نهایت، افشاکننده گفت که به نظر می‌رسد کالسکه‌ها برخلاف اسب‌های Skyrim به خوبی کار می‌کنند، بنابراین به نظر می‌رسد که آنها راهی بیش از حد قابل قبول برای کاوش در بسیاری از سیاره‌های بازی خواهند بود.

در کنار اطلاعات فاش شده، یک اسکرین شات که یکی از باگی‌هایی را که ظاهراً به Starfield در به روز رسانی بعدی به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد و اعتبار کمی بیشتر به نشت 4chan داد که در غیر این صورت قابل اعتماد تلقی نمی شد. با این حال، بهتر است همه چیز را تا زمانی که تاییدیه رسمی ارائه شود، با کمی نمک مصرف کنید.

d8a8d987 d8b1d988d8b2 d8b1d8b3d8a7d986db8c d8a8d8b9d8afdb8c starfield d8a8d8b1d8a7db8c d985d8b9d8b1d981db8c d988d8b3d8a7db8cd984 d986d982 66a0e400ccc80

Starfield اکنون برای رایانه شخصی، Xbox Series X و Xbox Series S در دسترس است. با بررسی بررسی.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا