اخبار روزفناوری

Assassin’s Creed Mirage با ردیابی کامل پرتو با وضوح 8K بسیار خیره کننده به نظر می رسد

Assassin’s Creed Mirage با ردیابی کامل پرتو با وضوح 8K بسیار خیره کننده به نظر می رسد

در حالی که Assassin’s Creed Mirage به اندازه کافی مناسب به نظر می رسد، اما قطعاً تصاویر آن در سطح بازی هایی مانند Cyberpunk 2077 نیست.

فراتر از رویاها اخیراً ویدیوی جدیدی را به اشتراک گذاشته است که آخرین مطالب این مجموعه را به نمایش می گذارد. اجرا با وضوح 8K و با انواع مدها مانند ReSTIR G.I. Ray Tracing و Complete RT بهتر، یک پیش‌تنظیم تغییر رنگ سفارشی که درجه‌بندی رنگ را بهبود می‌بخشد، یک مد دوربین همهجانبه و موارد دیگر. نیازی به گفتن نیست که نتایج نهایی باورنکردنی به نظر می رسند.

Assassin’s Creed Mirage این سری را به ریشه های خود بازگرداند و مکانیک های بازی نقش آفرینی معرفی شده در Assassin’s Creed Origins را کنار گذاشت تا تجربه ای را ارائه دهد که از هر نظر ممکن به اولین ورودی های سری نزدیک تر است که هنوز هم هستند. از نظر بسیاری بهترین است. علیرغم اینکه بازی تاثیر اولیه خوبی برجای نمی گذارد، همچنان یک بازی قوی است که بر روی بازیکن رشد می کند، همانطور که ناتان در بررسی.

Assassin’s Creed Mirage با جلوه‌های بصری قدیمی و مکانیزم‌های موجود در کتاب، واضح‌ترین تاثیر را بر جای نمی‌گذارد، اما مانند قهرمان کلاهدارش، بازی با نقشه‌ای با اندازه‌های قابل مدیریت و در عین حال پرجنب‌وجوش شما را پنهان می‌کند. کمپین پیچیده بافته شده و ماموریت های متنوع. تیغه Assassin’s Creed Mirage ممکن است کمی تیره شده باشد، اما همچنان اثری از خود بر جای می گذارد.

assassins creed mirage d8a8d8a7 d8b1d8afdb8cd8a7d8a8db8c daa9d8a7d985d984 d9bed8b1d8aad988 d8a8d8a7 d988d8b6d988d8ad 8k d8a8d8b3db8cd8a7 66a0d80e14b1a

Assassin’s Creed Mirage هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا