شایعه شده است که هواوی عرضه میت 70 را به تاخیر انداخته است زیرا نرم افزار داخلی HarmonyOS NEXT به زمان بیشتری برای تکمیل نیاز دارد

شایعه شده است که هواوی عرضه میت 70 را به تاخیر انداخته است زیرا نرم افزار داخلی HarmonyOS NEXT به زمان بیشتری برای تکمیل نیاز دارد

پیش از این شایعه شده بود که عرضه Mate 70 در اکتبر، اما اکنون گفته می شود که هواوی سری گوشی های پرچمدار آینده خود را به تاخیر انداخته است زیرا هنوز برای HarmonyOS NEXT کار باقی مانده است. برای کسانی که نمی دانند، قبلاً گزارش شده بود که غول سابق چینی اندروید را برای همیشه و به طور کامل کنار می گذارد انتقال به سیستم عامل داخلی به طوری که از هرگونه تحریم تجاری ایالات متحده عاری باشد. متأسفانه، داشتن جاه‌طلبی برای توسعه یک پلتفرم سفارشی پیچیده یک چیز است و انجام آن در چند سال سناریوی کاملاً متفاوتی است.

ممکن است Mate 70 Kirin SoC قبلاً تصمیم گرفته شده باشد و ممکن است دلیل تأخیر نباشد

جدول زمانی دقیق عرضه خانواده Mate 70 توسط @RODENT950 ذکر نشده است، زیرا تنها اطلاعات ارسال شده در X این بود که سری آینده به سه ماهه چهارم موکول شده است. جالب اینجاست که ماه اولیه عرضه میت 70 اکتبر بود که در همان سه ماهه‌ای است که در بالا ذکر شد، بنابراین ممکن است هوآوی در ماه نوامبر یا دسامبر رونمایی شود. این شایعه نمی‌گوید از کدام تراشه Kirin استفاده می‌شود، اما شایعه قبلی ادعا می‌کرد که Kirin 9100 از فرآیند 5 نانومتری SMIC استفاده می‌کند.

با این حال، علیرغم ادعاهای قبلی مبنی بر اینکه هواوی به تصویربرداری موفقی دست یافته است چیپست روی فرآیند 5 نانومتری، یک شایعه به روز شده می گوید که SoC از همان فناوری 7 نانومتری استفاده مجدد خواهد کرد اما نوع N+3 را اعمال کنید، که در مقایسه با Kirin 9010 موجود در سری Pura 70، تراکم بالاتری را در پی دارد. حتی اگر هواوی در مورد استفاده از چیپست تصمیم نگرفته باشد، بدون شک بزرگترین مانع پلتفرم HarmonyOS NEXT آن خواهد بود. به یاد داشته باشید که ایالات متحده در سال 2019 تحریم هایی را علیه هواوی اعلام کرد و به طور سیستماتیک ممنوعیت های تجاری را اعمال کرد که فعالیت های تجاری این شرکت را محدود می کرد.

شروع تجدید حیات و توسعه یک سیستم عامل سفارشی در حدود پنج سال چیزی جز معجزه نیست، اما یکی از موانع اصلی که در مسیر موفقیت هواوی قرار دارد، توسعه اکوسیستم اپلیکیشن است. پیش از این تخمین زده می شد که HarmonyOS NEXT 4000 اپلیکیشن را به لیست خود اضافه کرده باشد و اکنون هدف آن افزایش این رقم به 500000 است. طبیعتاً نتایج یک شبه محقق نمی‌شوند، بنابراین اجازه دهید منتظر بمانیم و پیشرفت هواوی را زیر نظر بگیریم تا ببینیم آیا می‌تواند بر موانع غلبه کند و در اواخر سال جاری سری Mate 70 را رسماً عرضه کند.

منبع خبر: @RODENT950

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل