دانلود: اپل iOS 18، macOS 15، watchOS 11 و visionOS 2 Beta 4 را برای توسعه دهندگان عرضه کرد

دانلود: اپل iOS 18، macOS 15، watchOS 11 و visionOS 2 Beta 4 را برای توسعه دهندگان عرضه کرد

امروز، اپل صلاح دید که نسخه بتای 4 آی او اس 18، watchOS 11، macOS 15، tvOS 18 و visionOS 2 را برای اهداف آزمایشی در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد. اگر یک برنامه‌نویس ثبت‌شده هستید، می‌توانید هم‌اکنون آخرین نسخه بتا را به صورت رایگان بارگیری و بر روی دستگاه سازگار خود نصب کنید.

اپل نسخه‌های جدید iOS 18، iPadOS 18، macOS 15، watchOS 11 و نسخه‌های اضافی بتای 4 را منتشر کرده است

اگر یک برنامه‌نویس ثبت‌شده هستید، می‌توانید iOS 18 را دانلود و نصب کنید و iPadOS 18 در iPhone و iPad سازگار شما در حال حاضر. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برنامه تنظیمات دستگاه خود بروید، به General > Software Update > Beta Updates > بروید و تنظیمات بتای iOS 18 یا iPadOS 18 را تغییر دهید. پس از انجام این کار، به روز رسانی از طریق هوا در دسترس شما قرار خواهد گرفت. برای دریافت به‌روزرسانی، مطمئن شوید که Apple ID شما با حساب برنامه‌نویس شما مرتبط است.

علاوه بر iOS 18، اپل macOS 15 Sequoia beta 4 را نیز برای توسعه دهندگان منتشر کرده است که می توان آن را از طریق بخش به روز رسانی نرم افزار در تنظیمات سیستم دانلود کرد. باید مطمئن شوید که Apple ID شما به حساب برنامه‌نویس شما مرتبط است تا به‌روزرسانی را ازطریق دریافت کنید.

watchOS 11 beta 4 را می‌توانید از طریق برنامه اختصاصی Apple Watch در آیفون خود در دستگاه پوشیدنی خود بارگیری کنید. به تنظیمات > به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار > روی watchOS 11 Developer Beta بروید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا ساختنی را روی Apple Watch خود نصب کنید. باز هم، بسیار مهم است که Apple ID شما با حساب توسعه دهنده شما مرتبط باشد.

Apple همچنین tvOS 18 beta 4 را در کنار iOS 18 منتشر کرده است که می‌توان آن را در دستگاه‌های Apple TV سازگار با شرکت در نسخه بتا از طریق برنامه تنظیمات در Apple TV خود دانلود کرد. یک حساب توسعه دهنده مورد نیاز است که باید به Apple ID شما متصل شود.

در نهایت، این شرکت همچنین visionOS 2 beta 4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است که می توان آن را از طریق برنامه Settings دانلود کرد و گزینه بتای توسعه دهنده را تغییر داد. برای دریافت به روز رسانی از طریق هوا به یک حساب توسعه دهنده ثبت شده نیاز دارید. همه به‌روزرسانی‌های بتای فوق‌الذکر، مجموعه‌ای از بهبودهای پایداری را در کنار ویژگی‌های جدیدی که می‌توانید بررسی کنید، به جدول می‌آورند. ما شما را در جریان آخرین نسخه ها قرار می دهیم، بنابراین مطمئن شوید که برای جزئیات بیشتر در مورد جدیدترین نسخه ها در جریان باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل