اخبار روزفناوری

AMD از زمان تأخیر سنج فریم، ابزار کاربردی که برای اندازه‌گیری و بهینه‌سازی تأخیر ورودی با پشتیبانی از همه پردازنده‌های گرافیکی طراحی شده است، رونمایی کرد.

AMD از زمان تأخیر سنج فریم، ابزار کاربردی که برای اندازه‌گیری و بهینه‌سازی تأخیر ورودی با پشتیبانی از همه پردازنده‌های گرافیکی طراحی شده است، رونمایی کرد.

AMD FLM (تأخیر سنج فریم) را منتشر کرده است )، ابزاری کاربردی که برای اندازه‌گیری تأخیر زمان‌های پاسخ ماوس طراحی شده و در همه پردازنده‌های گرافیکی پشتیبانی می‌شود.

“Frame Latency Meter” FLM AMD در مقابل رقبای مانند LDAT NVIDIA از طریق نمونه‌برداری گسترده داده، قابلیت‌های نظارت برتر را ارائه می‌دهد، روی همه پردازنده‌های گرافیکی کار می‌کند

در روزهای مدرن، گیمرهای هاردکور روی کاهش منابع تمام تأخیرها تمرکز می‌کنند، چه از طریق دستگاه‌های ورودی خود مانند صفحه‌کلید و ماوس یا منابع نمایشگر مانند نمایشگر. با توجه به این موضوع، تیم GPUOpen AMD تصمیم گرفت یک نرم افزار اختصاصی به نام Frame Latency Meter توسعه دهد که به گیمرها اجازه می دهد تا میزان پاسخگویی ورودی های ماوس خود را بر اساس رویدادهای درون بازی اندازه گیری کنند تا تجربه کلی بازی را بهینه کنند و در این بخش رقابتی تر شوند. .

اعتبارات تصویر: AMD GPUOpen

AMD FLM (تأخیر سنج فریم) زمان پاسخ ماوس را از لحظه فعال شدن نرم افزار ابزار مربوط به فریم های روی صفحه نمایش اندازه گیری می کند. FLM از چندین کدک ضبط فریم مانند AMF (Advanced Media Framework) برای پردازنده‌های گرافیکی AMD و DXGI برای پردازنده‌های گرافیکی شخص ثالث استفاده می‌کند که سازگاری را در طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان تضمین می‌کند. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، FLM آمار تأخیر را جمع‌آوری می‌کند و آن‌ها را به یک فایل CSV صادر می‌کند و مجموعه داده‌های گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تأخیرهای ماوس خود را تجزیه و تحلیل کنند و به نوبه خود آنها را بهینه کنند.

  • اندازه گیری زمان تأخیر پاسخ ماوس
  • آمار تاخیر تفصیلی و قابل صادرات
  • گزینه‌های کدک ضبط AMF و DXGI
  • سفارشی کردن آسان با پیکربندی کلید میانبر برای اندازه گیری
  • عکسبرداری متوالی فریم از طریق کلیدهای قابل تنظیم
  • پیکربندی منطقه تصویربرداری از صفحه
  • سازگار با سیستم عامل های ویندوز

جالب است که ابزار ابزار FLM می‌تواند در هر نمونه اجرا شود، به این معنی که این نرم‌افزار برای تشخیص تأخیر به «فلاش‌های پوزه» از گلوله‌های شما وابسته است. در عوض، ابزار هر بار داده‌ها را نمونه‌برداری می‌کند و اطمینان می‌دهد که حتی اگر مهمات شما تمام شود، اندازه‌گیری ادامه خواهد یافت. این منجر به «نمونه‌گیری نامحدود داده» می‌شود که نتایج دقیقی را تولید می‌کند. این همان چیزی است که FLM AMD را نسبت به LDAT (ابزار تحلیل تأخیر و نمایشگر) NVIDIA برتری می‌دهد.

amd d8a7d8b2 d8b2d985d8a7d986 d8aad8a3d8aedb8cd8b1 d8b3d986d8ac d981d8b1db8cd985d88c d8a7d8a8d8b2d8a7d8b1 daa9d8a7d8b1d8a8d8b1d8afdb8c 669fa29d69800

GPU های پشتیبانی شده

APIهای گرافیکی پشتیبانی شده

سیستم عامل های پشتیبانی شده

برای دانلود نرم افزار، می توانید از مخزن Github دیدن کرده و اینجا به آن دسترسی داشته باشید. می‌توانید از طریق دستورالعمل‌هایی که به فرآیند راه‌اندازی ابزار نیز اشاره می‌کنند، پیمایش کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا