اخبار روزفناوری

نرخ بازگشت اپل ویژن پرو در چین 50 درصد برآورد شده است. قیمت بالا، فقدان ابزار بلندمدت دلایل احتمالی برای استقبال ضعیف در خارج از کشور

نرخ بازگشت اپل ویژن پرو در چین 50 درصد برآورد شده است. قیمت بالا، فقدان ابزار بلندمدت دلایل احتمالی برای استقبال ضعیف در خارج از کشور

Apple Vision Pro تعداد زیادی از هیاهو، سخت افزار و ویژگی هایی که پشت آن قرار گرفته اند تا به شرکت کمک کنند تا این مقوله را به ارتفاعات جدیدی برساند. متأسفانه، راه اندازی در ایالات متحده هنوز به ثمر نشسته است، زیرا تخمین های محموله قبلی نشان می دهد که هدست AR حتی 100000 واحد در منطقه را لمس نکرد. واضح بود که این دستگاه در یک سال 500000 فروش را ثبت نخواهد کرد، اما اپل همچنان می‌تواند این ضررها را با عرضه پوشیدنی روی سر در خارج از کشور، از جمله چین، جبران کند. متأسفانه، شایعه ای ادعا می کند که این محصول هنوز محبوبیت کافی را کسب نکرده است، زیرا نرخ بازگشت آن 50 درصد است.

تحلیلگر قبلاً اشاره کرد که حتی اگر موضوع قیمت گذاری نباشد، استفاده از اکثر خریداران بسیار محدود است

تخمین دقیق حمل و نقل توسط @mycrow_sdog به اشتراک گذاشته نشد، اما او یک پست Weibo را به اشتراک گذاشت که در آن فردی اظهار داشت که نرخ بازگشت اپل ویژن پرو 50 درصد است. فروش هدست واقعیت مختلط به دلیل قیمت مضحک آن کم بود و اپل برای مدل پایه که با 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود، 3499 دلار از مشتریان دریافت می کرد. با این حال، به نظر می رسد که این تنها دلیلی نیست که مشتریان از اینکه Apple Vision Pro را درایور روزانه خود قرار دهند هیجان زده نمی شوند، و این چیزی است که تحلیلگر TF International Securities مینگ-چی کو نیز قبلاً اشاره کرده بود.

به نظر می‌رسد همان مشکلی که بازار ایالات متحده را آزار می‌دهد، چین را نیز درگیر کرده است، احتمالاً به دلیل مشتریان نسبتاً کوچک هدست‌های AR. علاوه بر گران بودن، Kuo اظهار داشت که Apple Vision Pro در مورد کاربرد کمی به میز می آورد و در نتیجه خریداران آن را پس می دهند. با فرض اینکه مشتریان بودجه 3499 دلاری برای سرمایه گذاری روی هدست یا سایر محصولات اپل مانند مک یا آیفون قدرتمند داشته باشند، احتمالاً دستگاه های زیادی را خریداری می کنند که سطح معنی داری از ابزار را ارائه می دهند تا بارها و بارها از آنها استفاده شود.

گزارش شده است که اپل در حال کار بر روی نسخه ارزان قیمت این هدست برای سالهای زیادی، زیرا با معرفی یک راه حل مقرون به صرفه با ویژگی های کم، هدف آن جذب بخش ارزان تر است. با این حال، حتی اگر غول فناوری بتواند مانع قیمت گذاری بالا را کاهش دهد، این هدست ها باید برای توجیه خرید مفید باشند. امیدواریم با معرفی برنامه های کاربردی بیشتر، به ویژه برنامه های متمرکز بر بهره وری، شاهد افزایش محبوبیت Apple Vision Pro باشیم.

منبع خبر: @mycrow_sdog

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا