اخبار روزاقتصاد

Mt. Gox بیش از 47 هزار بیت کوین را به آدرس های جدید منتقل می کند

Mt. Gox بیش از 47 هزار بیت کوین را به آدرس های جدید منتقل می کند

صرافی رمزارز منحل شده Mt. Gox بیش از 47000 بیت کوین (BTC) را به دو آدرس جدید منتقل کرده است.

طبق داده‌ها از Arkham Intelligence، دو تراکنش عمده در 23 جولای ثبت شد.

در یک تراکنش حدود 42587.49 بیت کوین به ارزش تقریبی 2.82 میلیارد دلار مشاهده شد. دیگری، برای 5110.16 بیت کوین، به آدرس سردخانه آن هدایت شد.

این حرکت بخشی از برنامه های صرافی برای بازپرداخت 9 میلیارد دلار بیت کوین به طلبکاران خود است.

پیش از این، Mt. Gox در 22 ژوئیه یک سری انتقالات کوچک بیت کوین انجام داد، به‌طور بالقوه به عنوان آزمایش، در انتظار انتقال‌های عمده. یکی از آدرس‌های گیرنده متعلق به صرافی ارزهای دیجیتال Bitstamp بود که با

کیف پول Bitstamp در 23 جولای 2238.87 بیت کوین به ارزش حدود 150 میلیون دلار دریافت کرد که نشان می دهد صرافی ممکن است برای شروع توزیع وجوه آماده باشد. این صرافی در کنار پلتفرم‌های دیگری مانند Kraken و Bitbank صرافی ژاپنی و SBI VC Trade، به عنوان متولی برای فرآیند پرداخت انتخاب شد.

هر دو پلتفرم ژاپنی قبلاً وجوه را پس از دریافت توزیع کرده بودند. تقریباً 47229، ارزش دارد 2.6 میلیارد دلار در آن زمان در این زمینه ارسال شد. کاربران بیت‌بانک دریافت پرداخت‌ها را در ۴ جولای، یک روز پس از انتقال وجوه تأیید کردند.

در 16 جولای، صرافی رمزنگاری دریافت پرداخت از کوه Gox را تایید کرد. پیش از این صرافی حرکت بیش از 96000 بیت کوین به سه کیف پول بدون علامت.

به دنبال این نقل و انتقالات، کیف پول Mt. Gox در حال حاضر دارای 90,344 بیت کوین است که ارزش آن بیش از 6 میلیارد دلار است. با این حال، پس از نقل و انتقالات امروز، ذخیره باید شامل 42744 بیت کوین باشد که تقریباً 2.85 میلیارد دلار است.

پرداخت اخیر به دنبال یک است تلاش برای حمله بی رحمانه به چند طلبکار کوه Gox که گزارش‌هایی مبنی بر تلاش‌های غیرمجاز برای ورود به حساب‌های خود دریافت می‌کردند.

در همین حال، نگرانی‌هایی در رابطه با تأثیر پرداخت اخیر بر قیمت بیت‌کوین وجود دارد. اولین پرداخت‌ها باعث ایجاد هراس گسترده شده بود و ارز دیجیتال پرچمدار به پایین‌ترین حد خود در ۵ ماه گذشته رسید. این ترس ها تشدید شد زیرا دولت آلمان نیز در همان دوره در حال فروش ولگردی بود.

طلبکاران Mt. Gox شاهد افزایش عظیمی در سرمایه گذاری های خود بوده اند که بیش از 10 سال است که قفل شده اند. در حالی که برخی از فعالان بازار ادعا می کنند که مشتریان Mt. Gox می توانند آن دارایی ها را بفروشند، نظرسنجی Reddit نشان می دهد بیش از 50 درصد از کاربران به دنبال حفظ بیت کوین خود هستند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا