اخبار روزفناوری

Leak Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL را در رنگ صورتی و چینی به نمایش می گذارد، دوربین بیرون زده را برجسته می کند و موارد دیگر

Leak Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL را در رنگ صورتی و چینی به نمایش می گذارد، دوربین بیرون زده را برجسته می کند و موارد دیگر

در حالی که سری پیکسل 9 پیش از انتشار رسمی در 13 آگوست به طور عمده در چندین فاش رونمایی شد، گوگل تصمیم گرفت هر از چندگاهی با نمایش جزئیات مدل پرو آینده به طور رسمی قبل از عرضه، اجمالی را که از بین می‌رود، متوقف کند. این شرکت حتی در یک ویدئوی منتشر شده به هوش مصنوعی Gemini اشاره کرد که افزوده مهمی به دستگاه است. این امر مانع از انتشار گزارش‌ها نشد و رندرهای لو رفته جدید از این سری طراحی را از بین می‌برند و عناصر دیگر را آزار می‌دهند و راه خود را به مدل‌های جدید باز می‌کنند.

تصاویر لو رفته Pixel 9 Pro را با رنگ صورتی و Pixel 9 Pro XL را به رنگ چینی نشان می‌دهند که به ارتقای دوربین نزدیک‌تر می‌شود

در حالی که تقریباً یک ماه دیگر به رویداد Made by Google 2024 باقی مانده است، جامعه فناوری روی عرضه بزرگ سری Pixel 9 در این رویداد متمرکز شده است. اگرچه هیچ رمز و رازی در مورد مدل های آینده باقی نمانده است، حدس و گمان ها کند نمی شوند و کمتر برای تخیل باقی می مانند. رندرهای جدید Pixel 9 و Pixel 9 Pro را در رنگ‌های صورتی و چینی و برخی تغییرات سخت‌افزاری محسوس به نمایش می‌گذارند.

Google حتی با نمایش مدل Pro در ویدئویی که توسط این شرکت منتشر شده است، این مجموعه را قبل از راه‌اندازی فاش کرد. در حال حاضر، یک منبع آگاه، Sudhanshu Ambhore، دو تصویر را در X، سابقا توییتر، که Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL را به نمایش می گذارند. رندر Pixel 9 طرح رنگ صورتی که قبلاً به مدل ارائه شده بود را نشان می دهد و رنگ جالبی است که به مدل پایه ظاهری منحصر به فرد نسبت به مدل می دهد. استاندارد قبلی تن های رنگ. از سوی دیگر، Pixel 9 Pro XL با رنگ چینی نشان داده می‌شود که ظاهر تمیزتر و ممتازتری را که برای نسخه XL انتخاب شده است، رعایت می‌کند.

leak pixel 9 d988 pixel 9 pro xl d8b1d8a7 d8afd8b1 d8b1d986daaf d8b5d988d8b1d8aadb8c d988 da86db8cd986db8c d8a8d987 d986d985d8a7db8cd8b4 d985db8c 669ec1aa27e00

تصاویر پشت هر دو دستگاه پیکسل را نشان می‌دهند که دارای ماژول های دوربین به روز شده برای سری Pixel آینده. پیکسل 9 با تنظیمات دوربین دوگانه نشان داده شده است، در حالی که Pixel 9 Pro XL دارای تنظیمات دوربین سه گانه است. گزارش‌های فاش شده قبلی، به‌روزرسانی سخت‌افزاری این سری را نیز ارائه کرده‌اند. پیکسل 9 پرو و ​​پرو ایکس ال دارای دوربین 50 مگاپیکسلی IMX858 فوق عریض، تله فوتو و سلفی خواهند بود. طراحی برجسته دوربین Pixel Pro XL به آن ظرفیت می‌دهد تا سنسورهای بزرگ‌تری را برای دوربین عقب در خود جای دهد که به ارائه تصاویر و سلفی‌های باکیفیت کمک می‌کند.

انتظار می‌رود مدل XL دارای 16 گیگابایت حافظه رم و یک مودم جدید، Samsung Exynos Modem 5400 باشد، و مودم ارتقا یافته ممکن است نگرانی‌های مربوط به اتصال قبلی را در سری Pixel برطرف کند. ارتقاء دوربین و رنگ‌های تازه‌ای که به این سری می‌آیند، ما را برای سری Pixel 9 آینده و پیشرفت‌هایی که به همراه خواهد داشت هیجان‌زده می‌کند.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا