اخبار روزفناوری

تست کارایی GPU Snapdragon 8 Gen 4 نتایج فوق العاده ای را نشان می دهد. شایعه ادعا می کند که می تواند با نصف توان به اوج عملکرد Dimensity 9300 برسد

تست کارایی GPU Snapdragon 8 Gen 4 نتایج فوق العاده ای را نشان می دهد. شایعه ادعا می کند که می تواند با نصف توان به اوج عملکرد Dimensity 9300 برسد

کوالکام از نسل دوم فرآیند 3 نانومتری TSMC برای اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده خواهد کرد، که تنها به این معنی است که ما باید شاهد ویژگی‌های بازده انرژی باورنکردنی این چیپست باشیم. همچنین این امکان وجود دارد که سن دیگو SoC را تا حدی بهینه کرده باشد که پردازنده گرافیکی Adreno 750 در مقایسه با بعد 9300. بر اساس داده‌های آزمایش داخلی جدید، سمت گرافیکی سیلیکون می‌تواند مصرف انرژی فوق‌العاده‌ای را نشان دهد، اما در مورد CPU نمی‌توان چنین گفت.

Tipster فاش می‌کند که کارایی پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 با پیشرفت‌های تک رقمی فراتر از حد نصاب است

در حالی که تنها با 8 وات کار می کند، اطلاعات ارسال شده توسط @negativeonehero نشان می دهد که اسنپدراگون 8 نسل 4 امتیاز چند هسته ای 7300 را ارائه می دهد. اگر بخواهید امتیازات را با هم مقایسه کنید، این تقریباً همان سطح عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 3 است، با A17 Pro اپل که در آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس یافت می شود کمی بالاتر است. در عنوان پست همچنین آمده است که پردازنده گرافیکی اسنپدراگون 8 نسل 4 می‌تواند با حداکثر عملکرد Dimensity 9300 در حالی که فقط نیمی از انرژی مصرف می‌کند، کار کند. متأسفانه، همان ویژگی‌ها توسط هسته‌های سفارشی Oryon نشان داده نمی‌شوند.

کارشناس اطلاعات بیان می‌کند که در سمت CPU، داده‌های تست داخلی فقط بهبودهای تک رقمی در بهره‌وری انرژی را نسبت به چیپ‌ست‌های نسل فعلی نشان می‌دهد و به مشتریان بالقوه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار اندروید توصیه می‌کند که اگر واقعاً به عملکرد CPU اهمیت می‌دهند، باید از این کار صرفنظر کنند. تولید کنید و منتظر دستگاه های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 5 باشید. همانطور که اتفاق می افتد، شایعه شده است که کوالکام در حال کار بر روی جانشین اسنپدراگون 8 نسل 4 است و اطلاعات قبلی ادعا می کرد که چیپست دارای هسته های سفارشی Pegasus اما حفظ می کند همان CPU CPU Snapdragon 8 Gen 4.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا