یوبی سافت بیش از هر بازی دیگری پول را به بازاریابی قانون شکنان جنگ ستارگان وارد می کند

یوبی سافت بیش از هر بازی دیگری پول را به بازاریابی قانون شکنان جنگ ستارگان وارد می کند

Ubisoft امیدوار است که Star Wars Outlaws به یک بازی بسیار موفق با پایگاه بازیکنان بزرگ تبدیل شود. با این حال، یک ویدئوی بازی 10 دقیقه ای منتشر شده در کانال YouTube IGN نشان می دهد که ممکن است اینطور نباشد. به نظر می رسید طرفداران از کیفیت بازی عصبانی هستند و ادعا می کردند که بازی ناتمام به نظر می رسد و FPS ناهمواری دارد. با این حال، یوبی‌سافت مطمئن است که پول بیشتری را نسبت به سایر بازی‌هایش به بازاریابی Star Wars Outlaws اختصاص داده است.

این اطلاعات از به‌روزرسانی مالی اخیر یوبی‌سافت به دست می‌آید، که در آن مدیر عامل شرکت فاش کرد که این شرکت بیش از هر زمان دیگری پول و تلاش خود را برای بازاریابی یاغی‌های جنگ ستارگان صرف کرده است. با این اوصاف، او گفت که انتظار دارد یک راه اندازی قوی برای Star Wars Outlaws، بر اساس «احساس مثبت جامعه»، که بسیار متناقض با بازخوردهای منفی عظیمی است که آنها هنگام انتشار ویدیوی گیم پلی بازی Star Wars Outlaws دریافت کردند. این به شدت منفی بود که حتی یک مشاور مالی از بانک آمریکا پرسید که آیا آنها به تأخیر انداختن بازی فکر می کنند، که به عنوان پاسخ قاطعانه “نه” دریافت کرد.

Yves Guillemot همچنین گفت: “این یکی از مورد انتظارترین بازی های صنعت امسال است.” نیمه دوم سال 2024 قرار است شاهد عرضه‌های عظیمی مانند Call of Duty: Black Ops 6، The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom و بازسازی Silent Hill 2 باشیم. بسیاری از رقبای بزرگ دیگر برای موردانتظارترین بازی سال وجود دارند، بنابراین جالب است که ببینیم چگونه برای یاغیان جنگ ستارگان شکل می‌گیرد.

طبق گزارش Ubisoft، فیلم‌های بیشتری بعداً برای نمایش منتشر خواهد شد بیشتر از گیم پلی بازی Star Wars Outlaws. تیم توسعه دهنده مطمئن است که این گیم پلی حجم زیادی از تبلیغات را برای بازی آینده ایجاد خواهد کرد.

یوبی سافت مطمئن است که چند ماه آینده امسال برای آنها به عنوان یک تجارت انقلابی خواهد بود. طرفداران باید منتظر انتشار Assassin’s Creed: Shadows و Star Wars Outlaws باشند. علاوه بر این بازی‌های مستقل، یوبی‌سافت تلاش زیادی برای بازی‌های سرویس زنده خود، مانند XDefiant و Rainbow Six Siege، انجام داده است، که هر دو تنها در سال جاری از انتظارات فراتر رفته‌اند.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل