عصر اژدها: همراهان قهرمان جدید Veilguard آشکار شد

عصر اژدها: همراهان قهرمان جدید Veilguard آشکار شد

اصحاب جدید و بازگشتی برای Dragon Age: The Veilguard فاش شدند. نه تنها صدای برخی از شخصیت‌های جدید و بازگشتی نشان داده شده‌اند، اما کسانی که در San Diego Comic-Con شرکت می‌کنند، این شانس را خواهند داشت که به چندین پانل بروند و در مورد فرآیند توسعه صحبت کنند. کسانی که شرکت می کنند همچنین می توانند یک پین رایگان دریافت کنند، اگر ثابت کنید تا زمانی که موجودی موجود است در سرور Discord هستید. دو رویداد امضا وجود دارد: یکی که در آن می‌توانید با تیم برنامه‌نویس ملاقات کنید و دیگری جایی که می‌توانید با بازیگران صداپیشگی ملاقات کنید.

برای نگه داشتن بازیکنان و اطمینان از اینکه گیم پلی تا حد ممکن تازه و قابل تنظیم است، روک در حال بازگشت به بازی با چهار گزینه صوتی است. دو تا از این صداها از آمریکای شمالی و دو نفر دیگر از بریتانیا هستند. این صداها عبارتند از برایونی کوریگان، الکس جردن، اریکا ایشی و جف برگ.

Dragon Age: The Veilguard هفت همراه دارد که تنها یکی در بازی‌های قبلی حضور داشت. گروه صداهای همراهان جدید به شرح زیر است:

  • علی هیلیس در نقش هاردینگ
  • ایکه آمدی در نقش داورین
  • جی یانگ هان در نقش بلارا
  • جسیکا کلارک در نقش نیو
  • جیم مالی در نقش تاش
  • نیک بوراین در نقش امریچ
  • متیو مرسر در نقش مانفرد، دستیار Emmrich
  • زک مندز در نقش لوکانیس

علاوه بر همراهان Dragon Age: The Veilguard، صداپیشگان Solas و Varric نیز مشخص شدند.

گرت دیوید لوید در حال بازی مجدد در نقش سولاس در Dragon Age: The Veilguard است و برایان بلوم در حال بازی مجدد در نقش واریک است.

برای کسانی که در دسترس نیستند تا در SDCC شرکت کنند تا همه اخبار جدید و هیجان انگیز Dragon Age را بیاموزند، پانل در تاریخ دیگری آپلود خواهد شد تا همه فرصت برابر برای شنیدن اخبار و نظرات یکسان از صدا داشته باشند. پانل. در این پنل، علی هیلیس، جسیکا کلارک، زک مندز، و نیک بوراین حضور دارند که همگی آماده پاسخگویی به سوالات و صحبت در مورد تجربیات خود در غرفه صدا هستند.

تیم برنامه‌نویس در یک پست وبلاگ به مردم اطمینان داد که شخصیت‌های بیشتری فاش خواهند شد و طرفداران شاهد بازگشت چهره‌های آشنا به Dragon Age: The Veilguard خواهند بود. با این حال، آنها کاملاً آماده نیستند که آن شخصیت ها را آشکار کنند زیرا می خواهند از انتشار اسپویل های داستان اجتناب کنند.

خوشبختانه، بازیکنان تا انتشار کامل بازی Dragon Age: The Veilguard که تخمین زده می‌شود در پاییز 2024 باشد، زمان زیادی منتظر نخواهند بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل