هزینه Apple TV+ از 20 میلیارد دلار گذشت که آن را ناپایدار کرده است. اقدامات اجرایی شرکت برای کاهش قابل توجه هزینه ها

هزینه Apple TV+ از 20 میلیارد دلار گذشت که آن را ناپایدار کرده است. اقدامات اجرایی شرکت برای کاهش قابل توجه هزینه ها

تولید محتوای غنی و اصلی همیشه هدف Apple TV+ بود، یک سرویس استریم که باعث شد شرکت کوپرتینویی بیش از 20 میلیارد دلار برای تولید رسانه‌های مصرفی سرمایه‌گذاری کند که بینندگان را به صندلی‌هایشان متصل کند. متأسفانه این هزینه ها از کنترل خارج شده است. بر اساس آخرین گزارش، یکی از مدیران اپل می‌خواهد این تجارت پایدارتر شود، به همین دلیل است که آن فرد از روسای استودیوهای هالیوود کمک گرفته است تا بودجه‌های شرکت را با دقت بیشتری تماشا کنند و راهی به سمت سودآوری معرفی کنند.

ادی کیو، معاون ارشد خدمات اپل، دو مدیر استودیو را تحت فشار قرار می‌دهد تا بودجه Apple TV+ را با دقت بیشتری تماشا کنند

بر کسی پوشیده نیست که اپل همیشه در مورد جاه‌طلبی‌های بلند خود، چه در حین توسعه محصول و چه در ارائه محتوای باکیفیت به Apple TV+، بهشت ​​را هدف قرار داده است. متأسفانه، همه سرمایه گذاری های میلیارد دلاری مثمر ثمر نیستند، زیرا قبلاً گزارش شده بود که غول فناوری خودران خود را لغو کرده است. پروژه رانندگی ماشین پس از تزریق 10 میلیارد دلار در تلاش. اکنون، به نظر می‌رسد که هزینه‌های سرسام‌آور بر توانایی Apple TV+ برای ایجاد یک جریان نقدی سالم آسیب می‌زند. طبق گفته بلومبرگ، معاون ارشد خدمات اپل، ادی کیو، قصد دارد این هزینه ها را به شدت کاهش دهد، اما او نمی تواند به تنهایی از عهده این چالش برآید.

آخرین اطلاعات حاکی از آن است که مدیر اجرایی به دنبال کمک از دو رئیس استودیو هالیوود، زک ون آمبورگ و جیمی ارلیخت است تا بودجه پلتفرم استریم را با نگاهی دقیق‌تر مشاهده کنند زیرا شرکت قصد دارد این سمت از تجارت را بیشتر کند. پایدار. برای درک موقعیت کنونی اپل، 500 میلیون دلار به تنهایی از کارگردانان برجسته مارتین اسکورسیزی، ریدلی اسکات و متیو وان برای ساخت پروژه های اصلی مانند Kills of the Flower Moon، ناپلئون و آرگیل هزینه کرده است. در حالی که این تلاش‌های با بودجه کلان تمایل به جلب توجه بیشتر دارند، آخرین گزارش ادعا می‌کند که Apple TV+ در یک روز در مقایسه با Netflix بازدیدهای کمتری را جذب می‌کند.

علاوه بر این، Apple TV+ 50 میلیون دلار برای بازیگران «The Morning Show» سرمایه‌گذاری کرده است که ریس ویترسپون و جنیفر آنیستون در فصل اول هر اپیزود یک میلیون دلاری دریافت می‌کنند. این ارقام برای افراد ضعیف نیست و نشان می دهد که اپل باید قبل از اینکه همه چیز از کنترل خارج شود، بودجه خود را کاهش دهد. در حال حاضر، Apple TV+ حدود 0.2 درصد از کل بینندگان در ایالات متحده تخمین زده می شود. به طور خلاصه، این شرکت چشم انداز منظم تری از نظر هزینه ها را دنبال می کند، و فقط به این دلیل که یک نهاد تریلیون دلاری است به این معنی نیست. می‌تواند تا آنجایی که هزینه‌ها را انجام می‌دهد، تخیل خود را آزاد کند.

منبع خبر: بلومبرگ

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل