اخبار روزاقتصاد

انتخابات ایالات متحده برای ادامه نوسانات ارزهای دیجیتال: گزارش

انتخابات ایالات متحده برای ادامه نوسانات ارزهای دیجیتال: گزارش

تحلیلگران QCP Capital گفتند که اخبار انتخابات ایالات متحده به نوسانات بازار ارزهای دیجیتال ادامه خواهد داد زیرا نتیجه ریاست جمهوری آینده دارایی های دیجیتال را در آمریکا و شاید در سطح جهانی شکل خواهد داد. 

روز دوشنبه QCP Capital گزارش تغییرات قیمت پس از سوء قصد نافرجام به ترور رئیس جمهور سابق ایالات متحده ترامپ به عنوان نمونه ای از تاثیر انتخابات بر دارایی های دیجیتال.  همانطور که crypto.news قبلا اشاره کرد، بیت کوین (BTC) و ارز مجازی گسترده تر بازار یک بالا را تجربه کرد در ارزش پس از رویداد در پنسیلوانیا در 13 ژوئیه.

داده‌ها نشان می‌دهند که کل بازار کریپتو در هفته بعد بیش از 10 درصد افزایش یافت و بیت کوین اخیراً 68000 دلار را پس گرفت. اخبار مربوط به خروج رئیس جمهور جو بایدن از رقابت نیز بازارها را تکان داد. بیت کوین در آخر هفته نزدیک به 1000 دلار کاهش یافت و سپس قدرت خود را بازیافت و به بالای 67500 دلار رسید.

طبق QCP Capital، کنفرانس بیت کوین نشویل می تواند رویداد بعدی باشد که نوسانات قیمت را آغاز کند. انتظار می رود ترامپ در این گردهمایی سخنرانی کند و شایعاتی وجود دارد که ممکن است نوید یک ذخیره استراتژیک ملی بیت کوین را بدهید.


US elections to keep driving crypto volatility: report - 1
نمودار قیمت BTC | منبع: TradingView

بازار گزینه های رمزنگاری

تحلیلگران QCP اضافه کردند که نوسانات بازارهای گزینه های دارایی دیجیتال را نیز به دلیل عدم قطعیت در مورد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری فرا گرفته است. 

تحلیل‌گران خاطرنشان کردند: «قیمت‌های گزینه‌های خارج از پول در 24 ساعت گذشته به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است، که نشان‌دهنده انتظارات برای تحرکات شدیدتر در بازار است».

نوسان‌ها ممکن است در بازار غلیظ باشد، اما شرکت پیش‌بینی کرد که حرکات صعودی محتمل است. کاهش پیش‌بینی‌شده نرخ بهره فدرال رزرو و نتیجه انتخابات طرفدار رمزنگاری آمریکا به عنوان دلایلی برای افزایش قیمت پیشنهاد شد. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا