اخبار روز

۲ طرح درمانی تامین اجتماعی زنجان در دست ساخت است

۲ طرح درمانی تامین اجتماعی زنجان در دست ساخت است

۱۴:۵۴ ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

امیرعباس جراحی علمداری مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: هم اکنون مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به ۲ روش کلی درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم به بیمه‌شدگان این سازمان ارائه خدمت می‌کند.

وی اضافه کرد: در درمان مستقیم تمامی خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی به صورت رایگان برای بیمه شدگان اجباری ارائه می‌شود.

به گفته این مسوول، در حال حاضر مدیریت درمان استان با ۲ بیمارستان، یک پلی‌کلینیک و چهار درمانگاه در قسمت های مختلف استان خدمات متنوع درمانی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر به منظور تکمیل پوشش درمانی بیمه‌شدگان این مدیریت با ۶۰۰ مرکز مستقل درمانی، مطب پزشکان و مراکز پاراکینیک قرارداد بسته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان ادامه داد: در این نوع از ارائه خدمات درمانی که به درمان غیرمستقیم معروف است بیمه‌شدگان با پرداخت فرانشیز از خدمات درمانی مورد نیاز خود در مراکز طرف قرارداد بهره می‌برند.

وی اضافه کرد: مدیریت درمان استان به بیش از ۵۳ درصد از جمعیت یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفری استان در حوزه‌های مختلف خدمات درمانی ارائه می‌کند که هدف، کسب رضایتمندی گروه های تحت پوشش است.

علمداری خاطرنشان کرد: طبق برآوردهای انجام گرفته مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان ماهانه به طور متوسط یک هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال تعهدات درمانی به بیمه شدگان و مردم ولایتمدار استان ارایه می کند.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا