اخبار روز

انتظار متقاضیان مسکن ملی شهرکرد برای تحویل ۵ ساله شد

انتظار متقاضیان مسکن ملی شهرکرد برای تحویل ۵ ساله شد

۲۲:۳۱ ۳۱ تير ۱۴۰۳

مسکن ملی یکی از راه‌های گشایش و کلید حل مشکل متقاضیان به شمار می‌رود. اما برخی از مواقع عواملی از جمله افزایش آورده و تاخیر در تحویل موجب نارضایتی متقاضیان شده و آنها را بلاتکلیف کرده است.

به گفته شهروندخبرنگار ما مدت ۵ سال است که متقاضیان مسکن ملی شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری در انتظار تحویل واحدها هستند، با وجود اینکه تکمیل وجه کرده اند اما وامی که به آنها تعلق گرفته با سود ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است و همینطور مشکلات دیگر که در ادامه به آنها اشاره کرده است. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و وقت بخیر ما از سال ۱۳۹۸ در مسکن ملی شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری ثبت نام کردیم و مبلغ ۵۹۰ میلیون تومان پول پرداخت کردیم، اما الان به ما اعلام کردند، باید مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد به علاوه سود دوران مشارکت بانک را باید پرداخت کنیم. این در حالی است که این ساختمان‌ها از مصالح و نقشه مناسبی برخوردار نیستند و برای یک واحد ۱۱۳ متری را ۷۷ متر مشاعات با قیمت خود ساخت برای ما حساب می‌کنند. بعد از کلی پیگیری در این چند سال گذشته مکتوب اعلام کرده بودند امسال ۳۱ خرداد یکسری واحد‌ها را تحویل دهند، اما هنوز خبری نیست. لطفا رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا