یوبی سافت هیچ برنامه ای برای به تاخیر انداختن قانون شکنان جنگ ستارگان ندارد

یوبی سافت هیچ برنامه ای برای به تاخیر انداختن قانون شکنان جنگ ستارگان ندارد

پس از ارسال یک ویدیوی 10 دقیقه‌ای گیم‌پلی انحصاری از یاغیان جنگ ستارگان یوبی‌سافت در یوتیوب IGN با انبوهی از بازخوردها و نظرات منفی در مورد آنچه که در بازی دیده است مواجه شده است. این ویدیو بیشتر از لایک ها نپسندید، که نگران کننده است. تنها در 24 ساعت پس از آپلود ویدیو در YouTube، این ویدیو 13000 نپسندیدن به نسبت 8000 پسند دریافت کرد.

با این حال، یوبی‌سافت بسیار مطمئن به نظر می‌رسد که مردم جنگ ستارگان یاغی را دوست خواهند داشت و هیچ برنامه‌ای برای به تعویق انداختن بازی در هر شرایطی ندارد. علیرغم انتشار اخبار منفی به صورت آنلاین، Star Wars Outlaws همچنان برای اکران در 30 اوت آماده است.

تفسیر منفی آنقدر شدید بود که یک تحلیلگر مالی از بانک آمریکا در مورد این وضعیت اظهار نظر کرد و از یوبی سافت در جریان تماس درآمد دیروز پرسید که آیا آنها در نظر دارند بازی را به تعویق بیندازند. در حالی که پاسخ قطعی “نه” وجود دارد، آنها به مخاطبان اطمینان داده اند که فیلم های بیشتری از گیم پلی در راه است و بازی و شگفتی هایی که بازیکنان باید منتظر آن باشند را به نمایش می گذارد.

از تجربه، یوبی‌سافت بازی‌ها را به تعویق انداخته تا پس از دریافت بازخورد منفی از سوی مخاطبان، آنها را بهبود بخشد. با این حال، Star Wars Outlaws قبلاً طلایی شده است، بنابراین هیچ شانسی برای تأخیر در بازی برای پرداخت یا تنظیمات بیشتر وجود ندارد.

به نظر می‌رسد بازخورد بازی متفاوت است. در حالی که یک ناراحتی کلی در مورد سرنوشت جنگ ستارگان به عنوان یک فرنچایز و نحوه نفوذ آن به هر بخش از صنعت سرگرمی با چندین اسپین آف و داستان وجود دارد، افرادی نیز هستند که به طرز باورنکردنی درباره راه جدیدی برای پرش به جنگ ستارگان هیجان زده هستند. جهان.

با این حال، با قضاوت بر اساس بازخورد در YouTube، برخی احساس می‌کنند که یوبی‌سافت بازیافت کرده است تجربه معمولی جهان باز و برچسب جنگ ستارگان را روی آن زد. دیگران احساس کردند که جلوه‌های بصری موجود در ویدیوی گیم‌پلی کاملاً قابل قبول نیستند. برای بازی بسیار نزدیک به انتشار، ویدیوی گیم‌پلی فضایی از محیط‌های صیقل‌نشده را نشان می‌دهد و هوش مصنوعی دشمنان در حال شکل‌گیری کاملاً بی‌نظیر است.

مطمئناً، نظرات YouTube اغلب به سمت منفی منحرف می‌شوند، به‌ویژه در مورد برخی شرکت‌ها و حق امتیازها. جنگ ستارگان یکی از آن‌هاست، به‌ویژه بعد از سریال بسیار بحث‌برانگیز The Acolyte Disney Plus، که امتیاز حیرت‌انگیز 3.8/10 از نظرات کاربران در IMDB دارد.

استقبال نهایی از بازی واقعی هنوز دیده نشده است. در حالی که منتظر حکم هستیم، می‌توانید هر آنچه را که درباره قانون شکنان جنگ ستارگان می‌دانیم پیدا کنید در این مقاله.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل