رفع مشکل اول نسل 1.0.3 مشکلات تولید فریم را برطرف می‌کند، نشت حافظه را برطرف می‌کند، به سوء استفاده از ماموریت لغو می‌پردازد، و موارد دیگر

رفع مشکل اول نسل 1.0.3 مشکلات تولید فریم را برطرف می‌کند، نشت حافظه را برطرف می‌کند، به سوء استفاده از ماموریت لغو می‌پردازد، و موارد دیگر

نکسون The First Descendant Hotfix 1.0.3 را در تمام پلتفرم‌ها به کار گرفته است، به مسائل مربوط به تولید فریم و همچنین یک سوءاستفاده از “ماموریت سقط” و موارد دیگر پرداخته است.

وصله جدید برای تیرانداز به عنوان یک Hotfix برچسب گذاری شده است اما حاوی تعداد زیادی اصلاحات و تغییرات است. کسانی که این بازی را روی رایانه شخصی بازی می کنند خوشحال خواهند شد که یاد بگیرند که رفع فوری 1.0.3 نشت حافظه را هنگام استفاده از فریم برطرف می کند. علاوه بر این، هنگام بازی در حالت پنجره، نشت حافظه را برطرف می کند. همچنین، هدف این وصله حل مشکل افت موقت فریم هنگام باز کردن موجودی با DLSS Frame Generation و همچنین مشکلی است که محدودیت فریم هنگام استفاده از تولید فریم بازیابی نشده است.

یک تغییر جالب دیگر این است که این وصله جدید یک گزینه جدید “دور از صفحه کلید (AFK)” را به منوی گزارش پخش کننده اضافه می کند. “ما روندهای اخیر در مورد AFK را زیر نظر داشتیم و موافقیم که AFK مانع بازی برای سایر بازیکنان می شود.” توسعه دهندگان توضیح می دهند. “با این حال، ما معتقدیم که یک رویکرد محتاطانه در این مورد مورد نیاز است. این به این دلیل است که مکانیسم های قضاوت AFK گاهی اوقات می تواند با تیراندازی ساده یا حرکات حرکتی دور زده شود و سیستم ضربه زدن AFK می تواند برای اهداف دیگر مورد سوء استفاده قرار گیرد.”

نسخه فوری اول نسل 1.0.3 همچنین با سیستم «Abort Mission» عضو حزب، یک اصلاحیه برای سوءاستفاده ارائه می‌کند. پس از این پچ، ویژگی Void Shard اکنون مستقیماً روی نقشه نمایش داده می شود. Nexon می نویسد: “ما مشکلی را کشف و برطرف کردیم که در آن سیستم “Abort Mission” یکی از اعضای حزب برای پخش مکرر راکتور Void Fusion بدون مصرف هیچ خرده ای مورد سوء استفاده قرار می گرفت. “در حین رسیدگی به این نقص، ما همچنین در نظر گرفتیم که چرا بازیکنان ممکن است به استفاده از آن متوسل شوند. ما متوجه شدیم که انتقال از کشاورزی Shard به ماموریت های واقعی Void Fusion Reactor بسیار ناخوشایند و خسته کننده بود. بنابراین، ما نه تنها این اشکال را برطرف کردیم، بلکه مقدار آن را نیز افزایش دادیم. Void Shards فرآیند کشاورزی را به دست آورد و بهبود بخشید تا آن را راحت تر کند.”

یادداشت‌های انتشار کامل برای این رفع فوری در اینجا یافت می‌شود .

The First Descendant هم اکنون در سراسر جهان برای رایانه شخصی، Xbox Series X|S و PlayStation 5 در دسترس است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل