اینتل می‌گوید پردازنده‌های لپ‌تاپ‌های نسل چهاردهم و سیزدهم مانند تراشه‌های دسک‌تاپ تحت تأثیر مشکلات بی‌ثباتی قرار نمی‌گیرند و باگ‌های رایج نرم‌افزار/سخت‌افزار را ذکر می‌کند.

اینتل می‌گوید پردازنده‌های لپ‌تاپ‌های نسل چهاردهم و سیزدهم مانند تراشه‌های دسک‌تاپ تحت تأثیر مشکلات بی‌ثباتی قرار نمی‌گیرند و باگ‌های رایج نرم‌افزار/سخت‌افزار را ذکر می‌کند.

گزارش‌های مربوط به بی‌ثباتی CPU نسل چهاردهم و سیزدهم اینتل به لپ‌تاپ‌ها نیز گسترش می‌یابد، اما تیم آبی می‌گوید که این مشکل مشابه تراشه‌های دسکتاپ نیست.

پردازنده‌های لپ‌تاپ نسل چهاردهم و سیزدهم اینتل ممکن است نشانه‌هایی از بی‌ثباتی را نیز نشان دهند، اما طبق بیانیه رسمی، مشکلاتی مانند خط تولید دسک‌تاپ ندارند

خب، مطمئنم که همه از مشکلات ناپایداری CPU اینتل با پردازنده‌های دسک‌تاپ نسل چهاردهم و نسل سیزدهم و اینکه چگونه چندین کاربر در تالارهای گفتمان عمومی گزارش‌ها با خرابی‌ها و عملکرد گسترده مواجه می‌شوند. این مشکل در ابتدا چندین ماه پیش ظاهر شد و با وجود تلاش‌های اینتل برای کاهش آن، این مشکل سریع‌تر از همیشه در حال گسترش است. اکنون، برای اضافه کردن به شکست، متیو کسلز، بنیانگذار Alderon Games، به Reddit آمده است تا فاش کند که پردازنده‌های لپ‌تاپ اینتل نیز مستعد خرابی و همان مشکلات بی‌ثباتی هستند به عنوان همتایان دسکتاپ خود را مجبور می کند، یک پیچ جدید ایجاد می کند. در طرح.

نظر
توسطu/MoonStache از بحث
درسخت افزار

در حالی که متیو به طور خاص به مدل‌های CPU موبایل اینتل که مستعد این مشکلات بودند اشاره نکرد، می‌توان فرض کرد که آنها از نسل‌های مشابه همتایان دسکتاپ خود (سیزدهم و چهاردهم) هستند.

این اولین باری است که گزارش‌هایی از آسیب‌پذیری پردازنده‌های لپ‌تاپ اینتل تحت تأثیر این مشکل را می‌بینیم. با این حال، خوشبختانه، تیم آبی تصمیم گرفت تا زمانی که توسعه جدید توسط Digital Trends برای آنها مطرح شد، به این موضوع رسیدگی کند:

اینتل از تعداد کمی از گزارش‌های بی‌ثباتی در پردازنده‌های موبایل نسل ۱۳/۱۴ اینتل آگاه است. بر اساس تجزیه و تحلیل عمیق ما از مشکلات ناپایداری پردازنده دسکتاپ نسل 13/14 اینتل، اینتل تشخیص داده است که محصولات تلفن همراه در معرض همان مشکل نیستند.

علائمی که در سیستم‌های تلفن همراه نسل 13/14 گزارش می‌شوند – از جمله قطع شدن سیستم و خرابی – علائم رایجی هستند که از طیف گسترده‌ای از مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری احتمالی ناشی می‌شوند. مثل همیشه، اگر کاربران با لپ‌تاپ‌های مجهز به اینتل خود با مشکلاتی مواجه هستند، آنها را تشویق می‌کنیم تا برای کمک بیشتر با سازنده سیستم تماس بگیرند.

– اینتل از طریق Digital Trends

با بیانیه اینتل، می‌توان گفت که مشکل بی‌ثباتی در حال حاضر بر پلتفرم CPU لپ‌تاپ تأثیری نمی‌گذارد و طبق گفته این شرکت، گزارش‌های خرابی ناشی از CPUهای نسل سیزدهم و چهاردهم تلفن همراه «علائم رایج» هستند. با این حال، با توجه به اینکه ادعاهای اینتل با شک و تردید بازار مواجه می شود، ما به دنبال مشکلات احتمالی بی ثباتی هستیم که در گوشی های همتای تلفن همراه رخ می دهد، زیرا ظهور گزارش های جدید واقعاً توجیه می کند که این مشکل در CPU های لپ تاپ اینتل ادامه دارد.

با وجود ماه‌ها مشکل، اینتل هنوز نتوانسته است مشکل را حل کند. با عرضه قریب‌الوقوع پردازنده‌های Arrow Lake-S اینتل تا اکتبر، جالب است که ببینیم این شرکت چگونه با واکنش‌هایی که وارد می‌شود کنار می‌آید. کارشناسان مسائل بی ثباتی را به عنوان “علائم” تخریب CPU دسته بندی می کنند و فراخوانی قریب الوقوع است که اینتل را در موقعیت سختی قرار می دهد.

منبع خبر: Reddit

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل