اخبار روزفناوری

آیفون SE 4 برای گرفتن نشانه‌های طراحی از آیفون 16، انتظار می‌رود همان فرآیند پوشش پشتی اما با یک لنز دوربین را داشته باشد.

آیفون SE 4 برای گرفتن نشانه‌های طراحی از آیفون 16، انتظار می‌رود همان فرآیند پوشش پشتی اما با یک لنز دوربین را داشته باشد.

اپل قرار است در اواخر سال جاری، احتمالاً در ماه سپتامبر، سری آیفون 16 را عرضه کند، زیرا این شرکت معمولاً رویداد بزرگ خود را در پاییز در همان زمان برگزار می کند. با این حال، این شرکت همچنین آیفون SE بودجه خود را در دست ساخت دارد که چهارمین نسخه از دستگاه خواهد بود. انتظار می‌رود که با تغییرات بسیار مهمی همراه با طراحی و مجموعه ویژگی‌ها همراه باشد. یک شایعه جدید ادعا می کند که آیفون SE 4 دارای فرآیند قاب پشتی مشابه آیفون 16 خواهد بود، به طوری که طراحی آن غیر قابل تشخیص است.

iPhone SE 4 شبیه به iPhone 16 به نظر می رسد، به خصوص از پشت، زیرا هر دو از یک فرآیند پوشش پشتی استفاده می کنند

گزارش‌ها و شایعات قبلی حاکی از آن است که iPhone SE 4 شبیه به iPhone 14 خواهد بود و در حالی که طراحی کلی و فاکتور فرم یکسان خواهد بود، چیدمان دوربین ممکن است متفاوت باشد. این به این دلیل است که انتظار می رود SE 4 به جای لنز دوگانه در آیفون 14 یا آیفون 16 با یک دوربین تکی عرضه شود. طبق Fixed Focus Digital در Weibo، iPhone SE 4 با همان فرآیند قاب پشتی iPhone 16 عرضه می‌شود.

توجه داشته باشید که این اولین بار نیست که اخبار مرتبط با این موضوع منتشر می شود، زیرا قبلاً گزارش شده بود که دستگاه شبیه آیفون 14 است که کم و بیش شبیه آیفون 16 است. فرآیند قاب پشتی برای آیفون 14 و آیفون 15 یکسان باقی مانده است، بنابراین ممکن است شاهد استفاده از همان فرآیند در سری آیفون 16 و با این مقایسه، آیفون SE 4 نیز باشیم.

انتظار می‌رود iPhone SE 4 یک به‌روزرسانی بزرگ نسبت به نسل قبلی خود باشد، همانطور که در نهایت از طراحی قدیمی با Touch ID در دکمه Home چشم پوشی می کند. پیشانی و چانه غول پیکر دستگاه نیز یک برآمدگی بزرگ را تا طراحی تمام صفحه مشاهده می کند که نسبتاً مدرن تر و کاربردی تر است. تاچ آی‌دی با Face ID جایگزین می‌شود و ما گمان می‌کنیم که این شرکت از بریدگی کوچک‌تری در مقایسه با بزرگ‌تر مانند iPhone X یا برخی از مدل‌های بعدی آن استفاده کند.

نمایشگر LCD با یک پنل OLED جایگزین می‌شود و هنوز مشخص نیست که اگر هنوز می‌خواهد دستگاه هزینه پسند. به غیر از این، ما همچنین به جای Lightning منتظر USB-C هستیم که با لوازم جانبی مدرن همگام خواهد بود. در نهایت، یک تراشه ارتقا یافته، احتمالا A17 Pro یا A18 Pro، به دستگاه اجازه می دهد تا سال های زیادی دوام بیاورد. انتظار می‌رود اپل این دستگاه را در بهار 2025 عرضه کند، به این معنی که آیفون SE 4 می‌تواند نشانه‌های طراحی را از سری آیفون 16، از جمله فرآیند قاب پشتی، بگیرد.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا