اخبار روز

معرفی ۴ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت

معرفی ۴ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت

۲۲:۳۸ ۳۰ تير ۱۴۰۳

محمدعلی توکلی گفت: با حضور کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و کارشناسان حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان و در قالب گشت مشترک از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی سطح شهرستان جیرفت بازدید شد.

وی افزود: در این بازدید، تعداد ۴ واحد صنفی متخلف به دلیل تخلفاتی، نظیر: گرانفروشی، درج نکردن قیمت، صادر نکردن صورت حساب و نبود ارائه فاکتور خرید به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ضمن هشدار جدی به واحد‌های صنفی متخلف تاکید کرد: بازرسی‌ها از بازار در همه شهرستان‌های جنوب کرمان به صورت محسوس و نامحسوس از سوی کارشناسان و بازرسان اداره کل صمت جنوب کرمان در حال انجام است و با متخلفین به شدت و طبق قانون برخورد خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیرحضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir اقدام کرده تا کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در کوتاه ترین زمان  به شکایات آنان رسیدگی کنند.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا