اخبار روز

هاشمی: ما تنها به استادیوم آزادی متکی نیستیم

هاشمی: ما تنها به استادیوم آزادی متکی نیستیم

۲۰:۳۱ ۳۰ تير ۱۴۰۳

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان  پس از اتمام سفر استانی خود به قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما این توفیق را داشتیم در این سفر یک روزه، ۱۰ پروژه را به مرحله بهره‌برداری برسانیم و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها صورت گرفته بود. همچنین از پروژه‌های نیمه‌تمام بازدیدی داشتیم و این پروژه‌ها با توجه به ظرفیت خوبی که در ورزش استان وجود دارد، نیازمند توجه ویژه‌ای است.

او ادامه داد: ۳ نفر از ۴۰ سهمیه المپیک، از استان قزوین هستند و توفیق داشتیم در ادامه بازدید‌های اردو‌های المپیکی، بازدیدی از تمرینات رضا علیپور المپین سنگنوردی داشته باشیم. شرایط خوبی حاکم بر ورزش استان قزوین است و نیازمند توجه بیشتری است و با توجه به نکات دوستان، تلاش می‌کنیم دغدغه‌ها و نگرانی‌ها برطرف شود. همچنین بازدیدی از ورزشگاه سردار آزادگان داشتیم و این ورزشگاه برای فصل آینده لیگ برتر آماده می‌شود و تیم شمس‌آذر به عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. با این ورزشگاهی که احداث شده است و امکاناتی که در این ورزشگاه وجود دارد، باید میزبانی خوبی برای تیم‌های لیگ برتری صورت بگیرد.

هاشمی درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آماده نشدن ورزشگاه آزادی برای بازی‌های ملی گفت: ما قبلا به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و باید ورزشگاه‌های دیگر هم به جز ورزشگاه آزادی برای انجام میزبانی‌ها مدنظر قرار بگیرند. ما ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای مجموعه آزادی اعتبار پیش‌بینی کردیم و قوی‌ترین پیمانکار در این مجموعه شروع به کار کرده است. اینکه حرف‌هایی زده شود که مردم نگران شوند، مشکلی را حل نمی‌کند. تمام تلاش خود را می‌کنیم که این کار انجام شود، اما فدراسیون هم باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهد.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا