اخبار روزاقتصاد

Sei، ORDI و Arweave پس از جهش 3 درصدی بیت کوین بیش از 10 درصد افزایش یافتند.

Sei، ORDI و Arweave پس از جهش 3 درصدی بیت کوین بیش از 10 درصد افزایش یافتند.

Sei، ORDI و Arweave همگی بیش از 10 درصد در روز گذشته رشد کرده اند تا به عنوان برترین برندگان در بازار ارزهای دیجیتال رتبه بندی شوند زیرا بیت کوین، ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار، جهش 3 درصدی را تجربه کرد. در همان دوره زمانی.

Sei

Sei در بین برنده‌های برتر این رقابت را رهبری کرد.

این سکه که بخشی از پروژه Sei است که در آگوست 2023 راه اندازی شد، در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش 12.5 درصدی بود. بر اساس داده های قیمت از crypto.news، SEI در حال حاضر 0.397 دلار قیمت دارد و حجم معاملات روزانه 36 درصد افزایش یافته و به حدود 179 میلیون دلار رسیده است.

ارزش بازار Sei اکنون 1.26 میلیارد دلار است. با این حال، ارزش این توکن 65 درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت خود یعنی 1.14 دلار که در 16 مارس به دست آمد، باقی می‌ماند.


Sei, ORDI and Arweave gain over 10% after Bitcoin jumps 3% - 1
نمودار قیمت SEI | منبع: TradingView

افزایش اخیر در ارزش Sei همزمان با انتشار “Sei” است. v2 mainnet beta.” تیم Sei، به رهبری بنیانگذاران جفری فنگ و جایندرا جوگ، آن را به عنوان “باعث ترین بلاک چین EVM ساخته شده تا کنون” معرفی می کند.

این شبکه که برای تجارت سریع و مقرون به صرفه ارزهای دیجیتال طراحی شده است، اخیراً Geth، یک نرم‌افزار محبوب اتریوم را که توسط توسعه‌دهندگان برای ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز و سایر راه‌حل‌های web3 استفاده می‌شود، یکپارچه کرده است.

شبکه اصلی بتای Sei v1 که با Cosmos SDK ساخته شده است، در آگوست 2023 پس از دو دور موفقیت آمیز سرمایه گذاری راه اندازی شد که 30 میلیون دلار از سرمایه گذارانی مانند Jump Trading و Multicoin Capital جمع آوری کرد.

ORDI

ORDI طی روز گذشته شاهد افزایش 10 درصدی قیمت بود که در زمان انتشار با قیمت 41 دلار معامله شد. این ارز دیجیتال با حجم معاملات روزانه 200 میلیون دلار به عنوان هشتاد و چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار رتبه بندی می شود.

ارزش بازار ORDI 865 میلیون دلار است که آن را به 44امین دارایی بزرگ رمزنگاری تبدیل می کند. این توکن هنوز 59 درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت خود یعنی 96 دلار است که در 5 مارس به دست آمد.


Sei, ORDI and Arweave gain over 10% after Bitcoin jumps 3% - 2
نمودار قیمت ORDL | منبع: CoinMarketCap

ORDI یک میم کوین در شبکه بیت کوین است و اولین توکن BRC-20 با استفاده از پروتکل Ordinals ایجاد شد.

پروتکل Ordinals که توسط مهندس نرم‌افزار کیسی رودارمور توسعه داده شده است، اجازه می‌دهد داده‌هایی مانند متن، تصاویر، صدا و ویدیو مستقیماً روی هر ساتوشی، کوچک‌ترین واحد بیت‌کوین، نوشته شود. این فناوری کاربردهای جدیدی از توکن ها و توکن های غیرقابل تعویض را در بیت کوین فعال کرده است.

با عرضه ثابت 21 میلیون توکن، ORDI به عنوان یک دارایی قابل تعویض و قابل انتقال در اکوسیستم BRC-20 عمل می کند.

Arweave (AR)

توکن اصلی Arweave، AR، 10 درصد افزایش یافته است. با قیمت 33.3 دلار معامله می شود. حجم معاملات روزانه آن دو برابر شد و به حدود 106 میلیون دلار رسید. ارزش بازار AR با 8.8 درصد افزایش به بیش از 2.1 میلیارد دلار رسید و آن را به عنوان چهل و ششمین ارز دیجیتال بزرگ رتبه بندی کرد.


Sei, ORDI and Arweave gain over 10% after Bitcoin jumps 3% - 3
عملکرد قوی بیت کوین

افزایش کلی این آلتکوین‌ها به دنبال افزایش ۳ درصدی بیت‌کوین در روز گذشته بود که در روز شنبه به ۶۶۷۳۲ دلار رسید. پایین ترین و بالاترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت به ترتیب 65319 و 67377 دلار بوده است.

تحلیلگران بازار افزایش اخیر قیمت را به عوامل متعددی از جمله پایان فشار فروش دولت آلمان نسبت می دهند. دولت آلمان اخیراً 49858 بیت کوین خود را فروخت و تقریباً 2.8 میلیارد دلار درآمد داشت.

علاوه بر این، صندوق های ETF بیت کوین شاهد یک موج جدیدی از جریان های ورودی بوده اند. >، بیش از یک میلیارد دلار در این هفته. یک توجه از Gemini نشان داد که کاهش اخیر قیمت BTC ممکن است سرمایه‌گذاران جدیدی را جذب کند که قبلاً در معرض ارزهای دیجیتال پیشرو نبودند.

در همین حال، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نیز شاهد افزایش 1.42 درصدی بود که در مجموع به 2.43 تریلیون دلار رسید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا