اخبار روزفناوری

رویداد Fortnite Cursed Sails اکنون تا 6 آگوست زنده است

رویداد Fortnite Cursed Sails اکنون تا 6 آگوست زنده است

رویداد موردانتظار Cursed Sails برای Fortnite اکنون فعال است. دزدان دریایی کارائیب دیزنی، همکاری بعدی در بازی است، با بازیکنانی که اکنون می‌توانند رویاهای خود را با کاوش در کشتی‌های غرق شده و شکار گنج مدفون انجام دهند.

با این رویداد جدید براق ماموریت هایی با عنوان ماموریت های بادبان های نفرین شده برای بازیکنان ارائه می شود. با این رویداد یک پاس نبرد ارائه می‌شود، که در آن با تکمیل ماموریت‌های Cursed Sails، جوایزی را از طریق Cursed Sails Pass دریافت خواهید کرد. تکمیل ماموریت‌های Cursed Sails به شما امکان می‌دهد به ارز Cursed Gold دسترسی داشته باشید، سیستم امتیازی که در آن می‌توانید قفل پاداش‌های نبرد پاس را باز کنید.  پاس نبرد دارای 11 لوازم آرایشی قابل بازگشایی در مسیر آزاد است، به این معنی که لازم نیست تماشای نقش دزدان دریایی را از دست بدهید.

مانند هر پاس نبرد، یک مسیر رایگان به بازیکنان امکان می‌دهد قفل پاداش‌های خاصی را باز کنند، اما معمولاً به اندازه مسیر پولی در پاس نبرد، کمیاب یا ارزش بالایی ندارند. با تکمیل ماموریت‌ها و باز کردن قفل مسیرهای رایگان پاس، می‌توانید انتظار داشته باشید که مواردی مانند Jack’s Cutlass، Bane Pickaxe، و Jack’s Prize Back Bling را دریافت کنید.

برای کسانی که پاس نبرد را برای این رویداد خریداری کرده‌اند، فوراً تمام لباس جک اسپارو را باز می‌کنید. آهنگ ممتاز می‌تواند پاداش‌هایی مانند Jar of Dirt Emote، Jack’s Compass Back Bling و بسیاری دیگر از لوازم آرایشی با مضمون دزدان دریایی کارائیب را برای شما به همراه داشته باشد. علاوه بر این، می‌توانید LEGO Jack Sparrow را به دست آورید، جایی که می‌توانید او را به جزایر LEGO و LEGO Fortnite ببرید، اگر می‌خواهید یک تجربه مسدودکننده داشته باشید.

در حالی که این رویداد ممکن است شبیه به Wrecked باشد، شما می‌توانید کشتی‌های جدیدی را کشف کنید که اسرار زیادی را در طول راه پنهان می‌کنند.

شرکت در رویداد به این معنی است که می‌توانید ویژگی‌های انحصاری ظاهر شده را کاوش کنید. به عنوان مثال، ممکن است هنگام غارت کشتی ها، یک کشتی در بطری پیدا کنید. با باز کردن آن، می توانید یک کشتی ارواح را احضار کنید، که می تواند با حریفان شما برخورد کند تا آسیب ویرانگری وارد کند.

همچنین می‌توانید با پریدن به داخل یک توپ دزدان دریایی، پرتاب کردن شما به آسمان و ارسال مسافت مناسب در سراسر نقشه، از رویداد لذت ببرید. همچنین می‌توانید توپ دزدان دریایی را جابه‌جا کنید تا انتخاب کنید کجا هدف بگیرید و شلیک کنید، و به شما و هم‌تیمی‌هایتان مزیت کاوش در قلمرو ناشناخته را می‌دهد.

علاوه بر این، که همزمان با این رویداد منتشر شد، می‌توانید بسته‌های آرایشی الیزابت سوان، کاپیتان باربوسا، و دیوی جونز را خریداری کنید، که همگی با همتایان LEGO خود ارائه می‌شوند.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا