اخبار روزفناوری

به نظر می رسد سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور توسط نتفلیکس کار می کند زیرا این شرکت حتی پس از افزایش قیمت 8 میلیون مشترک به دست آورد.

به نظر می رسد سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور توسط نتفلیکس کار می کند زیرا این شرکت حتی پس از افزایش قیمت 8 میلیون مشترک به دست آورد.

Netflix خدمات پخش خود را با ایجاد محتوای اصلی و گسترش مداوم کتابخانه خود با افزودن نمایش‌ها و فیلم‌های تلویزیونی بیشتر و بهبود تجربه کاربر با ویژگی‌های ارتقا یافته گسترش داده است. با این حال، این تنظیمات با قیمت همراه است و این پلتفرم اخیراً هزینه های اشتراک را افزایش داده است. با وجود افزایش قیمت، بزرگترین شرکت پخش 8 میلیون مشترک در سراسر جهان به دست آورد و یک بار دیگر ثابت کرد که یک موفقیت بین المللی است.

رشد نتفلیکس قابل توجه است، زیرا از آوریل تاکنون 8 میلیون مشترک در سراسر جهان با وجود افزایش قیمت به دست آورده است

Netflix نه تنها با محصولات و ویژگی‌های خود، بلکه با اشتراک‌های پولی خود، به شدت در جهت گسترش و رشد کار می‌کند. این شرکت به‌طور جدی اشتراک‌گذاری رمز عبور را سرکوب کرده است، و مصرف‌کنندگان را به سمت اشتراک‌های پولی سوق داده و نمایش‌های تحسین‌شده بین‌المللی را برای افزایش درآمد اضافه می‌کند. پلتفرم استریم همچنین اشتراک های تبلیغاتی و رویدادهای زنده را برای جذب اشتراک های بیشتر تشویق می کند. به نظر می رسد همه تلاش ها نتیجه داده است، زیرا نتفلیکس توانست اهداف مشترکین خود را شکست دهد.

پنجشنبه، نتفلیکس اطلاعات مشترک سند را به اشتراک گذاشت ، درآمدهای سه ماهه دوم خود را برجسته می کند. یکی از جنبه های مهم افزایش مشترکین پولی بود که از ماه آوریل به 8 میلیون مشترک جهانی رسیده است. این شرکت اکنون در مجموع 278 میلیون مشترک پولی در سراسر جهان دارد. نتفلیکس نمایش هایی را اضافه کرده است که بینندگان زیادی را جذب کرده است، مانند بریجرتون و بچه ریندیر، که نامزد دریافت جوایز امی نیز شدند. Roast of Tom Brady بیشترین مخاطبان زنده را داشت، و موارد اضافه شده مانند این تعداد بینندگان بیشتری را به خود جلب کرده است.

شرکت پخش جریانی همچنین با حذف ارزان‌ترین سطح اشتراک بدون آگهی، مشتریان بیشتری را به سمت اشتراک‌های پشتیبانی شده از آگهی سوق داده است. این حرکت به افزایش 34 درصدی تعداد عضویت های مبتنی بر آگهی در سه ماهه دوم کمک کرد. پیش از این، ایالات متحده یک طرح عضویت اولیه داشت، اما نتفلیکس این گزینه را حذف کرد و ارزان‌ترین طرح بدون آگهی خود را حذف کرد. ارزان ترین طرح موجود در حال حاضر 15.49 دلار در ماه است. اشتراک‌های مبتنی بر آگهی از 6.99 دلار در ماه شروع می‌شود و شامل حدود پنج دقیقه تبلیغات در زمان تماشای ساعتی است. طول تبلیغ ممکن است متفاوت باشد، اما معمولا قبل و در حین سرگرمی قرار می گیرند.

درآمد نتفلیکس در سال به میزان قابل توجهی حدود 17 درصد افزایش یافته است و پیش‌بینی می‌شود که این شرکت شاهد رشد کلی درآمد نیز باشد. این شرکت همچنین انتظار دارد که تبلیغات تا سال 2025 با افزایش عضویت در تبلیغات، سهم عمده ای در درآمد داشته باشد. هنوز هم قابل توجه است که چگونه، با وجود افزایش قیمت، نتفلیکس همچنان در دسته پخش جریانی با پایگاه اشتراک گسترده‌تر پیشتاز است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا