اخبار روزفناوری

LEGO Horizon Adventures با حفظ شخصیت ها همانطور که هستند احساس سبکی می کند

LEGO Horizon Adventures با حفظ شخصیت ها همانطور که هستند احساس سبکی می کند

LEGO Horizon Adventures شاید تنها بازی مبتنی بر IP بزرگ پلی استیشن باشد که قرار است امسال عرضه شود. البته، این یک عنوان اسپین آف است که عمدتاً کودکان حدوداً هشت ساله را هدف قرار می دهد.

صحبت کردن با GamesIndustry ، جیمز ویندلر، کارگردان داستان در Guerrilla Games (که در کنار استودیو گوبو در این پروژه کار می کند)، گفت که طرفداران این فرنچایز همچنان شخصیت های اصلی LEGO Horizon Adventures را می شناسند، حتی اگر مضامین خاصی شکل بیشتری به خود بگیرند. توجه داشته باشید با توجه به مخاطبان هدف متفاوت.

ما سعی کرده ایم تا جایی که ممکن است داستان را حفظ کنیم. بسیاری از اتفاقات جهان، مانند نابودی دنیای قدیم… این موضوع بسیار سنگینی برای یک کودک هشت ساله است. بنابراین ما باید راه هایی برای حفظ آن موجود در داستان پیدا می کردیم، زیرا برای Horizon ضروری است. اما این چیزی نیست که ما به آن تکیه کنیم. برخی از آن افشاگری های ویرانگر بازی اول را نخواهید یافت، مانند آن مغز متفکران شرکتی که در اطراف میز مرده اند یا هر چیز دیگری مانند آن.

لحظه‌هایی از بازی اول وجود دارد که یک ضربه احساسی واقعاً سنگین را به همراه دارد، که فکر می‌کنم، راه بسیار خوبی برای نمایش صادقانه پیدا کرده‌ایم، اما آنها را با کمدی که همه چیز را سبک‌تر نگه می‌دارد، کم‌کم می‌کند. این چیزها وجود دارد، اما مطمئناً سطحی نیست. این نسخه بسیار ساده‌تر است، اما بازتاب‌های زیادی از نسخه اصلی دارد.

هنوز باید شبیه Horizon باشد. ما قطعا قوانین را خیلی تغییر داده ایم. اما کاراکترها برای آنچه که هستند، اصلی باقی می مانند. من فکر می کنم که ما تعادل بسیار خوبی با آن پیدا کرده ایم. ما کمک زیادی داریم. اشلی برچ به عنوان صدای آلوی و جی بی بلان (در نقش روست) بازگشته اند. و شما می توانستید صدای پرشور اجراهای آنها را شنیده باشید. این با بازی های دیگر متفاوت است، اما آنها هنوز هم قابل تشخیص هستند. آنها بخشی از آن هستند و آن را خریدند، و این یک موهبت بزرگ برای ما بود.

LEGO Horizon Adventures دسامبر امسال برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عرضه می شود، کنار گذاشتن Xbox و حتی چند نفره چند نفره در میان پلتفرم های اعلام شده.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا