اخبار روزفناوری

کارهایی که باید قبل از جنگ انجام داد با به‌روزرسانی قبل از پچ در World of Warcraft

کارهایی که باید قبل از جنگ انجام داد با به‌روزرسانی قبل از پچ در World of Warcraft

نه تنها به‌روزرسانی پیش از گسترش به‌زودی برای World of Warcraft ارائه می‌شود، بلکه خود گسترش واقعی اصلاً دور از دسترس نیست. برای کسانی که مشتاقانه منتظر توسعه جدید هستند، جنگ درون در 26 آگوست به World of Warcraft می رسد. اگر می‌خواهید گیر کنید، این راهنما به شما می‌گوید قبل از انتشار به‌روزرسانی The War Within چه کاری انجام دهید.

آماده شدن برای The War In Pre-Patch

اگر دوست دارید برای مانت ها یا دستاوردها کشاورزی کنید، پس از پایان Dragonflight و رسیدن The War Within، به دست آوردن برخی از آنها بسیار سخت تر خواهد بود.

  1. کمپین World of Warcraft: Dragonflight را کامل کنید. اگر به داستان اهمیت می دهید، اطمینان از به روز بودن کمپین بسیار حیاتی است. این به پر کردن شکاف‌های موجود در مورد نخست‌گرایان کمک می‌کند و به شما کمک می‌کند تا برای داستان آینده جنگ درون آماده شوید.
  2. Ran Raids and Mythic+ Dungeons. در صورت امکان، زمانی که شروع به قدم زدن در پیش پچ می کنید، می خواهید تا حد امکان آماده باشید. ممکن است برخی از دشمنان از بین بروند، که می تواند مبارزات وحشیانه را حتی سخت تر کند. داشتن یک سطح دنده خوب کمک زیادی به این امر می کند.
  3. چند PvP را امتحان کنید. اگر هرگز PvP انجام نداده اید، اکنون زمان بسیار خوبی برای گیر افتادن است. اگر برای مدت طولانی آماده هستید، می‌توانید تجهیزات مخصوص PvP را دریافت کنید، ارزها را جمع‌آوری کنید و آنها را با مانت‌ها و عنوان‌ها مبادله کنید. به خاطر داشته باشید که زمان زیادی برای تکمیل این موارد ندارید.
  4. حرفه های خود را ارتقا دهید. اگرچه این ممکن است چیزی غیر مهم به نظر برسد، اما می تواند به تقویت شخصیت شما کمک کند. نه تنها می‌توانید معجون‌هایی دریافت کنید که شما را مجذوب خود کند، بلکه می‌توانید پس از آن به تکمیل سفارشات ثابت برای سایر افراد بروید تا کمی طلای سریع کسب کنید. حرفه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، و بسیاری از آنها بسیار سودمند هستند، به خصوص در اواخر بازی.
  5. حمله‌های بیدار کامل. در حال حاضر، سه Raid در Dragonflight به عنوان غیر بیدار طبقه بندی می شوند. هنگامی که وصله فعال شد، این حملات برای همیشه بیدار می‌شوند، به این معنی که ممکن است برای شما سخت‌تر باشد که تجهیزات و لوازم آرایشی مخصوص حمله را که از تکمیل آن‌ها در حالت بی‌خوابی به دست می‌آورید، سخت‌تر کنید.
  6. سطوح شهرت Grind. اگر دوست دارید سطوح شهرت را با جناح های مختلف بدست آورید، سنگ زنی Renown عالی است. این نه تنها به شما امکان دسترسی به لوازم آرایشی عالی را می‌دهد، بلکه می‌تواند به شما اجازه دهد قفل پایه‌ها و سایر وسایلی را که ممکن است در سفر World of Warcraft برایتان مفید باشد، باز کنید.

هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در World of Warcraft باقی مانده است، و این کاملاً به شما بستگی دارد که در زمان قبل از The War Within چه کاری انجام دهید پیش پچ می رسد. به یاد داشته باشید، فقط تا 23 ژوئیه فرصت دارید تا قبل از خراب شدن The War Within، تمام محتوای دارای بازه زمانی Dragonflight را تکمیل کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا