اخبار روزاقتصاد

بیت کوین در بحبوحه خرابی قطعی CrowdStrike به 67 هزار دلار چشم دوخته است 

بیت کوین در بحبوحه خرابی قطعی CrowdStrike به 67 هزار دلار چشم دوخته است 

در حالی که سیستم‌های سنتی برای حل قطعی CrowdStrike رقابت می‌کردند، بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال به سمت بالا صعود کردند.

تکنولوژی غیرمتمرکز روز جمعه بار دیگر برای خود مطرح شد زیرا یک قطعی جهانی فناوری اطلاعات بانک‌ها، رسانه‌ها، سفرها و فعالیت‌های روزمره را مختل کرد. 

با کاهش فعالیت Web2 در برخی از نقاط جهان، با بیش از 150 میلیون نفر تحت تأثیر قرار گرفت، بازارهای وب 3 رونق گرفتند. سینتیا لومیس، سناتور طرفدار رمزارز ایالات متحده، از این موقعیت استفاده کرد تا یادآوری بیت کوین را به عموم مردم ( قابلیت BTC) برای اجرای یکپارچه و دور زدن نقاط متمرکز شکست. 

بیت کوین به بالاترین سطح یک ماهه رسید

کل بازار ارزهای دیجیتال بیش از 3 درصد افزایش یافت و برای اولین بار در این ماه به 2.5 تریلیون دلار رسید. رشد گسترده بازار بیت کوین را به بالای 66500 دلار رساند که بالاترین رقم در یک ماه گذشته است. سولانا (SOL) در بین 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، سودهای بازار را به دست آورد. SOL برای بازپس گیری 170 دلار بیش از 9 درصد افزایش یافت، در حالی که اتریوم (ETH) 3 % افزایش قیمت دارایی را به 3500 دلار رساند.


Bitcoin eyes k amid CrowdStrike outage debacle  - 1
BTC در حالی که قطعی CrowdStrike جهان را تکان می دهد افزایش می یابد

PAAL AI Launchpad بیشترین سود را در بین بازارهای ارزهای دیجیتال در روز جمعه اعلام کرد. داده ها نشان داد که این بخش بیش از 103 درصد رونق گرفت و در زمان انتشار در حال افزایش بود. 

اکوسیستم‌هایی مانند TRY Stablecoin، Decentralized Identifier، Farming-as-a-Service و Memecoin‌های Pump.fun نیز حداقل 20 درصد رشد کردند زیرا بازار دارایی‌های دیجیتال از روز سبزی برخوردار بود. برعکس، S&P 500 و بازارهای سهام جهانی به دلیل شکست CrowdStrike اندکی افت کردند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا