برنامه تلویزیونی Halo لغو شد (اما در حال خرید است) در حالی که Fallout فصل 2 را افزایش می دهد و نامزدهای امی را به دست می آورد

برنامه تلویزیونی Halo لغو شد (اما در حال خرید است) در حالی که Fallout فصل 2 را افزایش می دهد و نامزدهای امی را به دست می آورد

نمایش تلویزیونی Halo پس از دو فصل توسط پارامونت لغو شد، همانطور که در بیانیه ای که منتشر شد به هالیوود ریپورتر.

ما به این سریال جاه طلبانه بسیار افتخار می کنیم و می خواهیم از شرکای خود در ایکس باکس، صنایع 343 و تلویزیون آمبلین، همراه با مجری و تهیه کننده اجرایی دیوید وینر، سایر تهیه کنندگان اجرایی او، کل بازیگران به رهبری پابلو تشکر کنیم. شرایبر به عنوان استاد ارشد و خدمه شگفت انگیز برای تمام کارهای برجسته خود. برای همه در آینده آرزوی بهترین ها را داریم.

توسعه‌دهنده امتیاز 343 Industries نیز بیانیه‌ای را به اشتراک گذاشت:

ما عمیقاً از میلیون‌ها طرفدار که باعث شدند سری Halo به یک موفقیت جهانی تبدیل شود، قدردانی می‌کنیم و همچنان متعهد به گسترش جهان Halo به روش‌های مختلف در آینده هستیم. ما از آمبلین و پارامونت به خاطر همکاری آنها در ارائه دنیای علمی تخیلی گسترده ما به بینندگان در سراسر جهان سپاسگزاریم.

در حالی که فصل اول سریال پارامونت قطعاً فراز و نشیب های خود را داشت، فصل دوم یک پیشرفت قابل توجه بود، بنابراین این تصمیم کمی ناامید کننده است. خوشبختانه، هنوز تمام نشده است، زیرا تولیدکنندگان در Amblin، Xbox و 343 Industries در تلاش برای یافتن کانال‌ها/ شرکای پخش جریانی دیگر هستند و طبق گزارش‌ها، پارامونت از این تلاش حمایت می‌کند. ممکن است مجموعه Halo همچنان در جای دیگری ادامه یابد.

در همین حال، برنامه تلویزیونی Fallout با یک فصل اول عالی که به تازگی 17 نامزدی برای 16 جایزه امی، از جمله بخش درام برجسته، به ارمغان آورده است. اگرچه شکست دادن بازیکنانی مانند شوگان و خرس سخت خواهد بود، اما این مجموعه احتمالاً می‌تواند حداقل چند جایزه را به دست آورد. علاوه بر این، ورنون سندرز، رئیس تلویزیون آمازون به Variety گفت که فصل 2 برنامه تلویزیونی Fallout در واقع جلوتر از برنامه است:

ما خوش شانس بودیم زیرا این چشم انداز در تمام مدت بود. فکر می‌کنم از نظر اینکه بتوانیم فصل 2 را برگردانیم، از برنامه جلوتر هستیم. ما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نداریم، اما از قبل فیلمنامه‌هایی را در دست داریم، و من فکر می‌کنم طرفداران فصل 1 واقعاً دوست خواهند داشت کجا برای فصل 2 برویم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل