به بریتانیا توصیه کرد که بریتانیا را با ۵ میلیارد دلار بیت کوین بازسازی کند

به بریتانیا توصیه کرد که بریتانیا را با ۵ میلیارد دلار بیت کوین بازسازی کند

بیت کوین وارد پارادایم جدیدی شده است که در آن سرمایه گذاران باید آینده ذخایر BTC تحت کنترل دولت و رویکردهای حاکمیتی برای نگهداری یا فروش دارایی را در نظر بگیرند.

بریتانیا باید بیت کوین خود را نقد کند (BTC) به ارزش مرین سامرست وب، ستون نویس ارشد بلومبرگ، روز جمعه نوشت: حدود 5 میلیارد دلار با قیمت های فعلی تخمین زده می شود. توصیه وب این بود که مدیر راشل ریو، صدراعظم جدید بریتانیا، در حالی که مفسران در مورد چگونگی گردآوری بودجه توسط دولت تحت رهبری حزب کارگر برای بازسازی اقتصاد بریتانیا صحبت کردند. 

ذخیره بیت کوین بریتانیا در طول سال‌ها به دلیل توقیف جنایی و سایر سرکوب‌های عملیات غیرقانونی به طور قابل‌توجهی رشد کرده است. دولت حدود 61000 بیت کوین از جمله حدود 1.4 میلیارد پوند (1.78 میلیارد دلار) بیت کوین دارد که از یک طرح کلاهبرداری سرمایه گذاری چینی در ژانویه مصادره شده بود. 

از آنجایی که کریپتو در مانیفست نخست وزیر کیر استارمر غایب بود، سوالاتی در مورد نحوه برخورد دولت جدید با بیت کوین و ارزهای دیجیتال پس از پیروزی چشمگیر در اوایل ماه جاری باقی می ماند. رژیم قبلی تحت رهبری محافظه‌کاران، به رهبری نخست‌وزیر سابق ریشی سوناک، به دنبال اجرای مقررات جامع رمزنگاری و تبدیل بریتانیا به یک مرکز جهانی نوآوری Web3.

بیت کوین دولت ها را به دو بخش تقسیم می کند

اگر بریتانیا تصمیم بگیرد ذخایر عظیم بیت کوین خود را تخلیه کند، این کشور عملاً راه آلمان را دنبال خواهد کرد. بر اساس crypto.news، دولت آلمان پرداخت 3 میلیارد دلار آن در بیت کوین با فروش ولگردی و ولگردی سه هفته ای. 

مقامات آلمانی قبلاً حدود 50000 بیت کوین را از وب سایت دزدی دریایی فیلم Movie2k ضبط کرده بودند. این توقیف ابتدا در سال 2013 اتفاق افتاد و پلیس آلمان رسماً در اواسط ژانویه این دارایی ها را به دست آورد. اگر مورد آلمان به عنوان مثال باشد، فروش بالقوه BTC بریتانیا ممکن است یک رویداد بسیار دور باشد.

با این حال، نقد کردن 5 میلیارد دلار ارز دیجیتال احتمالاً منجر به فشار فروش و کاهش قیمت خواهد شد. در واقع، با فروختن بخش‌هایی از دارایی آلمان، و بازارها تحت تأثیر احساسات نزولی کوتاه‌مدت، BTC تقریباً 18 درصد کاهش یافت. 

مسیر جایگزین این است که بیت کوین را نگه دارید، منتظر قیمت های بالاتر باشید و شاید حتی بیشتر به عنوان دارایی ذخیره به دست آورید. نهادهایی مانند MicroStrategy و موسس آن، مایکل سیلر، میلیون ها دلار سود محقق نشده به دست آورد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل