اخبار روزفناوری

G.Skill کیت های حافظه Trident Z5 Royal Neo DDR5 را معرفی کرد: پشتیبانی AMD EXPO، تا DDR5-8000 و آماده برای پردازنده های Ryzen 9000

G.Skill کیت های حافظه Trident Z5 Royal Neo DDR5 را معرفی کرد: پشتیبانی AMD EXPO، تا DDR5-8000 و آماده برای پردازنده های Ryzen 9000

G.Skill با جدیدترین که در نمایشگاه AMD EXPO و سکوهای CPU Ryzen 9000 با حداکثر سرعت 8000 MT/s.

کیت‌های حافظه G.Skill Trident Z5 Royal Neo DDR5 حداکثر سرعت 8000 MT/s (CL38)، ظرفیت 48 گیگابایت و پشتیبانی کامل از نمایه‌های EXPO AMD با پردازنده‌های Ryzen 9000 دارند

اعلامیه مطبوعاتی: G.SKILL International Enterprise Co., Ltd.، برند پیشرو در حافظه اورکلاک عملکرد و قطعات رایانه شخصی، با هیجان اعلام می کند حافظه DDR5 سری Trident Z5 Royal Neo که برای پلتفرم های AMD AM5 طراحی شده است. حافظه Trident Z5 Royal Neo با فناوری AMD EXPO (پروفایل های توسعه یافته برای اورکلاک) ارائه می شود و تا DDR5-8000 CL38-48-48-127 < /b>مشخصات حافظه با سرعت فوق العاده در ظرفیت کیت 32 گیگابایت (2×16 گیگابایت) و 48 گیگابایت (2×24 گیگابایت).

با روکش آینه ای طلایی یا نقره ای، این سری حافظه جدید راه حل ایده آل حافظه DDR5 برای علاقه مندان و اورکلاکرها برای ساخت یک سیستم کامپیوتری AMD شیک و با کارایی بالا است.

DDR5 کلاس لوکس با AMD EXPO

پیروی از طراحی کلاس لوکس Trident Z5 Royal با پخش‌کننده حرارت آلومینیومی برش CNC در رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای روکش آینه‌ای و میله‌ای کریستالی درخشان نورپردازی RGB، Trident Z5 Royal Neo برای پلتفرم های AMD AM5 با نمایه AMD EXPO طراحی شده است. نورپردازی RGB قابل تنظیم از طریق نرم افزار G.SKILL Trident Z Lighting Control یا نرم افزار نورپردازی مادربرد شخص ثالث پشتیبانی می شود.

حافظه DDR5-8000 با سرعت فوق العاده با EXPO

با پردازنده دسکتاپ جدید سری Ryzen 9000 AMD بر روی یک پلت فرم سازگار، سری Trident Z5 Royal Neo سرعت حافظه اورکلاک فوق العاده تا DDR5- را ارائه می دهد. 8000 از طریق حالت تقسیم ساعت 1:2 در BIOS – یک راه حل عالی حافظه با سرعت بالا را برای علاقه مندان و اورکلاکرهای AMD فراهم می کند.

پشتیبانی و در دسترس بودن EXPO AMD

کیت های حافظه DDR5 سری Trident Z5 Royal Neo جدید از فناوری AMD EXPO (نمایه توسعه یافته برای اورکلاک) برای اورکلاک حافظه آسان از طریق BIOS مادربرد پشتیبانی می کنند. از اوت 2024 برای شرکای توزیع جهانی G.SKILL عرضه شود.

جدیدترین کیت‌های حافظه DDR5 از G.Skil همچنین باید با آخرین ویژگی‌های تنظیم و اورکلاک CPU AMD Ryzen 9000 مانند EXPO “On-The-Fly” و EXPO OPP (نمایه‌های عملکرد بهینه) که اضافه می‌شوند، سازگاری کامل داشته باشند. به مادربردهای AM5 آخرین بایوس در حال عرضه است پس منتظر باشید تا این DIMM ها را با آخرین پردازنده های Zen 5 ببینید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا