اخبار روزاقتصاد

تیم Propy و Parcl اعلام کردند 10 میلیارد دلار در خانه‌هایی که آماده توکن‌سازی هستند

تیم Propy و Parcl اعلام کردند 10 میلیارد دلار در خانه‌هایی که آماده توکن‌سازی هستند

Propy، یک پلت فرم توکن سازی املاک و مستغلات، و Parcl، یک پروتکل DeFi متخصص در داده های املاک و مستغلات، یک مشارکت استراتژیک را با هدف بهبود تجزیه و تحلیل برای املاک و مستغلات زنجیره ای اعلام کرده اند.

پارکل و Propy در حال همکاری برای بهبود پلتفرم PropyKeys هستند که قبلاً بیش از 10 میلیارد دلار خانه های ایالات متحده را توکن کرده است و پیش بینی می شود تا پایان 50 میلیارد دلار از آن فراتر رود. سال.

ابتکار Propy از Parcl Labs API برای بهبود ارزیابی و تجزیه و تحلیل دارایی استفاده خواهد کرد. این دسترسی که با خرید و قرار دادن توکن $PRCL Parcl به دست می‌آید، امیدوار است بتواند بازارهای املاک و مستغلات بیشتری را به blockchain< /a>.

املاک و مستغلات و نوآوری زنجیره ای

فقط در عرض سه ماه، Propy با موفقیت 200,000 آدرس، از جمله 80,000 خانه در ایالات متحده را که بسیاری از آنها در حال حاضر برای فروش هستند، متصل کرده است.

فناوری Parcl داده‌ها را از بیش از 5000 منبع جمع‌آوری می‌کند و مخزن جامعی از اطلاعات بازار مسکن را ارائه می‌دهد. اجاره‌ها، فهرست‌ها و فعالیت‌های فروش را بررسی می‌کند که در سطح دارایی فهرست‌بندی شده و در دسترس هستند. 

هدف همکاری آنها ارائه ابزارهای پیشرفته برای تعامل با املاک و مستغلات زنجیره ای و در عین حال افزایش دسترسی و امنیت در بازارهای جهانی املاک و مستغلات.

ناتالیا کارایانوا، مدیر عامل Propy، تاکید کرد که این مشارکت، ماموریت Propy را برای ایمن سازی و ارتقای بازار املاک و مستغلات با ارائه ارزیابی دقیق و شفاف املاک افزایش می دهد. 

کارایانوا گفت: “مأموریت Propy همیشه ارتقاء و امنیت بازار املاک و مستغلات بوده است، و مشارکت ما با Parcl این چشم انداز را به سطح بعدی می برد.”

تروور بیکن، مدیر عامل Parcl، پتانسیل این همکاری را برای تعیین استانداردهای جدید در املاک و مستغلات برجسته کرد.

بیکن گفت: «ما در مورد پتانسیل قدرت بخشیدن به دیگر برنامه‌های Onchain با استفاده از داده‌های Parcl Labs هیجان‌زده هستیم. “ما انتظار داریم که مشارکت موارد استفاده بیشتری را برای Propy باز کند و نشان دهد که چه چیزی برای دیگرانی که به دنبال نوآوری در فضای املاک و مستغلات هستند ممکن است.”

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا