اخبار روز

علیپور: برای حضور در پرسپولیس دنبال شرط و شروط نبودم

علیپور: برای حضور در پرسپولیس دنبال شرط و شروط نبودم

۲۲:۳۲ ۲۸ تير ۱۴۰۳

علی علیپور مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس  پس از عقد قرارداد با سرخپوشان، اظهار کرد: در ابتدا از اهالی رسانه به ابن خاطر که زیاد منتظر ماندند، معذرت‌خواهی می‌کنم. خدا را شکر پس از ۴ سال به پرسپولیس برگشتم که از آن خاطرات زیادی دارم و خانه خودم بوده و است. از این اتفاق خیلی خوشحالم. امیدوارم در فصل پیش‌رو بتوانیم در کنار هواداران و افرادی که تیم را حمایت می‌کنند، یک تیم خیلی قوی داشته باشیم و قهرمانی‌ها را ادامه بدهیم.

او درباره  شرایط خود با توجه به امید هواداران برای تکرار روز‌های خوبش در پرسپولیس؛ گفت: صد در صد همین طور است. با تمام تمرکز و فکر آرام برگشتم. خیلی از این اتفاق خوشحالم و سخت مصمم هستم با تمام قدرت در تمرینات و کار گروهی و تیمی در کنار بازیکنان و کادرفنی شرکت کنم. امیدوارم در بازی‌ها با ثبت عملکرد خوب در بازی‌ها، هواداران را خوشحال کنیم. از آنها می‌خواهم همه جوره پشت و کنار تیم، بچه‌ها و خودم باشند. باید همه جوره حمایت کنند تا تمام تمرکز من در زمین باشد و برایشان عملکرد خوبی داشته باشم. امیدوارم تداوم حمایت طرفداران منجر به دلگرمی من شود تا با تمام قدرت عملکردی که از من انتظار دارند، در کنار بچه‌ها ارائه بدهم.

مهاجم پرسپولیس درباره صحبت‌های فنی‌اش با خوان کارلوس گاریدو گفت: طبیعی است بازیکن با مربی صحبت کند. من بنابر احترام و ادب باید این موضوع رقم می‌خورد. هرچند پرسپولیس خانه خودم است و هواداران و باشگاه دوست داشتند به این تیم بیایم، اما سرمربی جایگاه خیلی ویژه‌ای دارد. لازم دانستم با او صحبت کنم. یک بحث طبیعی با کمال احترام اتفاق افتاد.

علیپور درباره  جدایی برخی بازیکنان از این تیم و چالش‌های پیش‌رو، عنوان کرد: بازیکنان تیم در کنار کادرفنی یک موضوع را باید با قدرت انجام بدهیم و آن هم تمرین و تلاش است. همیشه از این موضوع استقبال کرده‌ایم. صد در صد وقتی تمام توان خود را در زمین بگذارید، در کنار حمایت هواداران نتیجه را هم در زمین می‌بینید. اگر حرفه‌ای بودن، تلاش درست و بجا را انجام بدهید، سایر مسائل حل می‌شود.

او درباره  پیشنهادش از استقلال و سایر تیم‌ها با مبلغ بالاتر بیان کرد: همیشه به ادب و احترام متعهد بودم. در ابتدا باید از مجموعه خوب و هواداران قابل احترام و عزیز استقلال داشته باشم. صحبت‌هایی با دوستان عزیز شده بود و این موضوع در همه جای دنیا طبیعی است. فکر نمی‌کنم مشکلی باشد. بنابر هر اتفاقی نتوانستم از جایی که بزرگ شدم و همه چیز مثل بهترین گلزنی‌هایم، آقای گلی‌هایم و قهرمانی‌هایم را مدیونش هستم، دل بکنم و نتوانستم با خودم کنار بیایم. دینی بر گردن من بود و این جرات را دارم از همه عزیزان استقلالی با کمال ادب و احترام عذرخواهی کنم. امیدوارم مرا ببخشند.

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد: به خاطر تمام احترام و وقتی که برای من گذشتند، تشکر می‌کنم. از آنها ممنون هستم و در ادامه راه برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

علیپور درباره  اینکه ۲۰ گل تا رکورد علی پروین برای تبدیل شدن به دومین گلزن تاریخ پرسپولیس فاصله دارد، گفت: از لطف‌تان ممنون هستم. اگر بگویم این هدف را ندارم دروغ گفته‌ام، اما اولویت من همیشه طبق صحبت‌هایی که در گذشته داشتم تیم است. امیدوارم در کنار بازیکنان  در ابتدا بتوانیم تیم را سرافراز و هواداران را سربلند و خوشحال کنیم. در کنارش با توجه به پست خود باید بتوانم با گلزنی‌ها و حمایت بازیکنان، هم تیمی‌ها، خودم و هواداران را خوشحال کنم.

او ادامه داد: باید مسیر خوبی که بازیکنان در این چهار سال ادامه داده و قهرمانی‌ها را کسب کردند تداوم بدهیم و روند خوبی داشته باشیم.

مهاجم جدید پرسپولیس درباره اختلاف چهار گله‌اش با صفر ایرانپاک و انگیزه خود برای بازگشت به سرخپوشان در شرایطی که بحث شرط گذاشتنش برای حضور مجدد در این تیم مطرح شده بود، اظهار کرد: اینگونه نیست و واقعا شرطی نداشتم. درمورد گلزنی‌ها نیز باید بگویم همه اینها اعداد و ارقام است. بین مسی، رونالدو و علی دایی که پیشکسوت کل آسیا است هم رکورد‌ها جا به جا می‌شود. هرچند به ما انگیزه می‌دهد و برایش تلاش می‌کنیم، اما ادب و احترام در فوتبال و ورزش مهم‌ترین چیز است. باید این را رعایت کنم و در کنارش باید با عملکرد خود، دل هواداران را شاد کنم.

علیپور عنوان کرد: شرط و شروطی نبوده و دوستان می‌توانند صحت صحبت‌هایم را تایید کنند. اگر درست بود با مبالغ خیلی بیشتر می‌توانستم پیشنهاد تیم‌های دیگر را قبول کنم، اما در مجموع تیمی که انتخاب کردم برای خودم، خانواده‌ام و همسرم مهم بود.

او تصریح کرد: صحبت این عزیزان خیلی در انتخابم تاثیر داشت. علاقه به پرسپولیس که کل افتخاراتم را مدیونش هستم، باعث شد این تصمیم قطعی شود و بدون هیچ مشکلی با وجود اینکه اختلاف مبالغ پیشنهادی خیلی زیاد بود، در نهایت تصمیمی گرفتم که هواداران خوشحال شوند. در این مقطع خوشحال کردن مردم مهم‌ترین مسئله است که امیدوارم تا حدی آن را انجام داده باشم.

مهاجم سرخپوشان درواکنش به اینکه آخرین آقای گل پرسپولیس در لیگ بوده و آیا باز هم به تکرار این عنوان فکر می‌کند، گفت: از لطفتان ممنون هستم، اما اولویت من تیم است. مهم‌ترین موضوع نیز کار کردن با اهداف تیمی است. در این راستا که بتوانم با گل، پاس گل و هر شکل دیگری به تیم کمک کنم، تلاش خواهم کرد و با توجه به پست خود، صد در صد باید گلزنی داشته باشم. قطعا تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم. شاید به حرف نباید این موضوع را مطرح کرد، اما بهتر است کار خود را در زمین بازی و تمرین، با تمام وجود انجام بدهم تا در بازی‌های رسمی بهره‌اش را با کمک خدا ببینم. امیدوارم دل هواداران شاد شود.

علیپور درپاسخ به این سوال که با توجه به در اختیار اوستون اورونوف بودن شماره ۷۰ پرسپولیس، آیا تمایل ندارد بار دیگر این پیراهن را تن کند، گفت: بحثی بوده که بین دوستان در باشگاه مطرح شده است. از صمیم قلب دوست دارم هواداران درمورد این موضوع نظر بدهند و به همین دلیل باشگاه موافقت کرده در ساعات آینده بین ۲ شماره پیراهن نظرسنجی بگذارد. باید به نظر هواداران احترام بگذارم و شماره مدنظر آنها را بپوشم، زیرا اگر آنها خوشحال باشند، انرژی‌شان به من منتقل می‌شود تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

علیپور در پاسخ به این سوال که چه قدر امیدوار است درخشش در لیگ برتر، امیر قلعه‌نویی را برای دعوتش به تیم ملی متقاعد کند، اظهار کرد: پرسپولیس همیشه در دید کل دنیا بوده است. از روی احساسات این حرف را نمی‌زنم. همانگونه که تیم‌های دیگر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حتی بازی‌های آسیایی پرسپولیس در سطح دنیا مثل شبکه‌های اسپورت تی وی و کانال ۱۱ پرتغال پخش می‌شد. به همین دلیل دغدغه آنچنانی ندارم. می‌دانم در چه جایگاه و تیمی هستم. صد در صد تمام توان خود را می‌گذارم تا با کمال احترام نظر مثبت قلعه‌نویی را جلب کرده و در کنار بازیکنان و کادرفنی تیم ملی، انجام وظیفه کنم.  

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا